Swetry świąteczne z reniferami #1 / GAMISS

22.11.17

Hej Dziewczyny! Nowy tydzień zaczął się dla mnie bardzo intensywnie, dlatego dopiero dzisiaj, po krótkiej przerwie, przychodzę do Was z nowym wpisem. Pogoda nie sprzyjała ostatnio robieniu zdjęć nowości ubraniowych, jak tylko się uda to za kilka dni podmienię je na lepszej jakości. Tymczasem chcę Wam pokazać moje pierwsze zakupy z GAMISS. Postawiłam na rzeczy utrzymane w świątecznym klimacie, zabawne sweterki i poszewkę. To już najwyższa pora na tego typu zakupy, szczególnie jeśli bierzemy pod uwagę sklepy zagraniczne. Zobaczcie co wybrałam tym razem. :)


Sweterek z wyszywanym cekinami reniferem miałam na oku już rok temu. Tak, tak, nie jest to najnowsza kolekcja. Jakoś się jednak złożyło, że wtedy było już za późno na zamówienie go przed świętami. Boże Narodzenie minęło i o sweterku zapomniałam. Jak tylko trafiłam na niego ostatnio w ofercie Gamiss to już się tak długo nie zastanawiałam. I oto jest u mnie. Czarny, prosty sweter, ozdobiony rogami, rzęsami i nosem renifera. W rzeczywistości prezentuje się o niebo lepiej niż na zdjęciach. Jest ciepły i dobrze wypada rozmiarowo, będzie pasował na S-M-L.



SZARY SWETER Z RENIFEREM >klik<
Drugi sweterek, szary z białym, naszytym stworzonkiem widuję w różnych sklepach. Cenowo najlepiej wychodziło zamówić go z Gamiss. W ogóle zauważyłam, że na tej stronie mają bardzo konkurencyjne ceny. Te same rzeczy co w innych sklepach tu często kosztują o kilka $ mniej, jednocześnie przy tych samych kosztach wysyłki. Odpowiedź zatem nasuwa się sama. Sweterek był dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych, ja postawiłam na ulubione ostatnio szarości. To również rozmiar uniwersalny, który będzie dobry na M-L-XL. Jest ciepły i miły w dotyku. Jestem z niego bardzo zadowolona.




ŚWIĄTECZNE POSZEWKI >klik<
Aktualnie w sklepach trwa sezon na świąteczne dodatki. Podobnie jest na Gamiss, gdzie znajdziecie mnóstwo świątecznych akcesoriów. Moją uwagę przyciągają poszewki na poduszki. Mam już kilka różnych wzorów, ale wciąż poszukuję kolejnych. Razem ze sweterkami przyszła do mnie podszewka w choinki, którą widzicie na powyższych zdjęciach. 


Co myślicie o tematycznych, świątecznych sweterkach? Rozważacie zakup takich dla siebie lub na prezent dla bliskich? :)

Zobacz także...

45 komentarzy

  1. Takie swetry to punkt obowiązkowy w święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sweterki, must have na grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne sweterki, zwłaszcza szary!

    OdpowiedzUsuń
  4. podobaja mi sie a nigdy jeszcze takiego nie mialam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szary jest genialny, chciałabym taki :) Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czarny sweterek jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś jakiś miałam, ale już mi się znudziły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te sweterki! Szczególnie ten szary. Bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. meeega są te sweterki i poszewki :)) jak dobrze poczuć już klimat świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale prześliczne sweterki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są te sweterki :) Ja zamówiłam ten drugi, tylko w białym kolorze i do tej pory mi nie doszedł, chyba już nie dojdzie. KLIKI

    OdpowiedzUsuń
  12. Świąteczne sweterki są przeslodkie ale nie mam jeszcze swojego wymarzonego ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetne te sweterki! Jakbym wiedziała że tak super ba żywo wyglądają to też bym zamówiła, teraz już za późno 😢 ale ten szary świetny 😍 klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale urocze ;) 15,98 klik sweterki, klik poszewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterki piękne, idealne na święta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie świateczne sweterki bardzo mi się podobają :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. ten sweterek z reniferem jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne, urocze są te sweterki, szczególnie szary, zrobione poszewki też super

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubie takie sweterki ze światecznymi akcentami :) Ten z reniferkiem jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o kurdę ten szary jest piękny,
    a poszewki teraz potaniły, bo już wchodzi akcja dzień walentynek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurde tego szarego swetra już nie ma

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie moje to klimaty, nie cierpię świątecznych motywów na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się sweterki :) klik - 15,98$, :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te sweterki bardzo mi się podobają :) Są świąteczne, ale nie tandetne :) Aż żałuję, że ich nie zamówiłam, teraz już mi pewnie nie zdążą przyjść do świąt :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Świąteczne sweterki są świetne! W przeciwieństwie do tych ubrań, które nawiązują do Halloween, nie jest to strata pieniędzy, bo w swetrze chodzi się jak jest zimno, czyli akurat a okresie świątecznym.

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam sweterki z takimi motywami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterków mi akurat brakuje w szafie, super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ten szary sweterek z reniferkiem :)kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. JAkie świetne, świąteczne sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga