Swetry, sweterki i nie tylko / Shein, Romwe, Rosegal HAUL

16.11.17

Hej Dziewczyny! Czy wyobrażacie sobie jesień lub zimę bez ciepłych swetrów i kardiganów? Ja zdecydowanie tego nie widzę. Jestem okropnym zmarzluchem i lato mogłoby trwać dla mnie cały rok. Na myśl o śniegu i dużych mrozach przechodzą mnie ciarki. Dlatego ciepły sweter czy bluza to mój tzw. must have. W publikowanych ostatnio na blogu jesiennych wishlistach pokazałam Wam sporo zimowych rzeczy. Kilka z nich zamówiłam i będę je Wam sukcesywnie prezentować. Dzisiaj czas na wpis dotyczący zamówień aż z trzech różnych sklepów, a mianowicie SHEIN, ROMWE, a także ROSEGAL. Zapraszam po dawkę zakupowych inspiracji.


Zacznijmy od niebieskiego sweterka z Shein. Kobaltowy kolor jest jednym z moich ulubionych. Sweterek ma nieco inny odcień niż na zdjęciach w sklepie, jest bardziej atramentowy. Ciężko mi było uchwycić go na zdjęciu, ale myślę, że się udało. Rozmiar uniwersalny będzie pasował na S-M-L. Ogółem sweterek jest ładnie wykonany, ma luźny krój, ale spodziewałam się, że będzie grubszy. Pasuje świetnie do jeansów i czarnych rzeczy.




Kolejny sweterek ozdobiony został falbankami. Tym razem postawiłam na stonowaną szarość, chociaż widziałam go w kilku wersjach kolorystycznych. Sweterek również jest w rozmiarze uniwersalnym, wypada na nieco mniejszy od kobaltowego, bardziej dopasowuje się do sylwetki. Świetnie komponuje się z spódnicami lub spodniami z wysokim stanem. Jesienią uwielbiam nosić szarości, co widać też po dodatkach.



DRESOWA SUKIENKA ROMWE >klik<
Oprócz szarego swetra w nowościach Romwe wypatrzyłam dresową sukienkę w kwiaty. Kiedyś zamówiłam podobną, ale okazała się na mnie za duża. Ta leży lepiej, ale ma z kolei nieco krótkie rękawy. Materiał jest średniej grubości, nie dresowy na tyle jak sobie to wyobrażałam. Posiada kaptur, ale jej sportowy styl łatwo przełamać wysokimi kozakami za kolano.


GOLF ROSEGAL >klik<
W kwestii zimowych sweterków nie może zabraknąć golfów. Ten z poniższego zdjęcia miał już swoją premierę na blogu, ale nie sposób go pominąć w takich propozycjach. Jest długi i ciepły, ozdobiony dużą ilością warkoczowych splotów. Dla niższych osóbek może spokojnie posłużyć za sukienkę lub tunikę. Do tego kryjące rajstopy, wysokie kozaki, płaszczyk, ulubione dodatki i stylizacja na chłodny dzień gotowa. Niebieską torebkę pokazywałam Wam we wczorajszym wpisie. Również pochodzi z tego sklepu.



LAMPKI LED >klik<
Dostałam od Was ostatnio kilka pytań odnośnie malutkich lampek LED, które wykorzystuję do zdjęć. Najtaniej znajdziecie je właśnie na takich stronkach. Dostępne są różne długości oraz barwy światła. Polecam przeglądnąć dział z oświetleniem świątecznym. Wiele takich samych produktów znajdziemy w naszych marketach dużo drożej. Kurtyna z gwiazdek to ciekawa propozycja na prezent. Zapalone lampki ładnie wyglądają wieczorową porą.



Jestem ciekawa czy macie w szafie dużo takich ciepłych sweterków? Co sądzicie o moich propozycjach zakupowych i lampkach LED? :)

Zobacz także...

41 komentarzy

  1. swetry to moja miłość i co roku był to jedyny powód dla którego wyczekiwałam jesieni :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super propozycje, masz oko do fajnych rzeczy :) Biały i kobaltowy sweterek podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podobaja te swetry.
    Ps. Pozwalają Ci tak bez problemy łączyć sklepy?

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne rzeczy zamówiłaś, wszystko mi się podoba, ale chyba najbardziej dresowa sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te sweterki, ten kobaltowy wygląda lepiej u Ciebie niż na sklepie
    p.s
    lubię jak po kliknięciu otwiera się nowe okno

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie sweterki są cudowne!:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Podoba mi się golf :) 20, 22,99 16,99 2,67 klik sweterki rosegal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecia ;-) Swetry super .....ja nie mam ich za duzo, bo na Florydzie nie ma kiedy w nich pochodzic. Sypialnie masz cudownie urzadzona. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie swetry są świetnie, akurat jestem na etapie szukania białego grubego golfu ;) a ten atramentowy ma obłędny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To takie niesprawiedliwe, że jeden we wszystkim wygląda źle (czyt. ja), a druga niewiasta we wszystkim wygląda tak pięknie (czyt. Ty) :D Świetny ten kobaltowy sweterek. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba sweterki są genialnie! I bardzo podoba mi się ta szara torebka w zestawieniu ze sweterkiem ;) Ja za późno się zjarzyłam, bo mega są te lampki ale już mi na pewno nie dotrą na czas ;( Poklikane :)

    Sporo dziewczyn narzeka na te zamówienia, ja jestem zachwycona! Takich butów nie znalazłabym w żadnym sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko mi się bardzo podoba, ale chyba atramentowy sweterek wygrywa - cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, co jedna rzecz to piękniejsza :)biały golfik skradł moje serce :) takie same lampki do mnie idą :***kliki wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne sweterki, na Tobie wszystko mi się podoba. zgapię od Ciebie znów tą dresową sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękne sweterki! Szczególnie ten atramentowy! 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. szary sweterek i biały golf świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boję się tych lampek, że wzniecą pożar. Co do ciuchów, to najbardziej podoba mi się szary sweter! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. szary sweterek bardzo podoba mi się, boski jest !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej, jakie piękne sweterki! Cuda. Bardzo podobają mi się takie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie się chyba najbardziej podoba ten szary :) Ale wszystkie są fajne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie wszystko bardzo ładne szczególnie atramentowy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten szary sweterek jest obłędny. a co do lampek to uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się atramentowy sweterek (mam podobny z H&M) i biały golf. A te lampki płatki śniegu przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten niebieski jest piekny! Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta druga szara stylizacja bardzo mi wpadła w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Lampeczki sa przeurocze! Wszystkie sweterki są swietne I na pewno przydadzą się na zbliżająca się zimę 🖤

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja sweterków mam na prawdę malutko bu tylko 5 hahah :) Ale ten szary najabardziej skradł moje serce:* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna sprawa, idealne na obecną porę roku :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niebieski sweterek bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Granatowy sweterek jest super.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne te swetry, szczególnie ten niebieski:)

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie śliczne rzeczy :) i te sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie sweterki ładne :) kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam sweterki, ale mam ich już za dużo i staram się ograniczać takie zakupy ;) Bardzo spodobał mi się ten biały golfik, choć osobiście za golfami nie przepadam. Kurtyna z gwiazdek wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Atramentowy sweterek najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga