Inspiracje prezentowe na święta z Zaful

24.11.17

Końcówka listopada to wzmożony czas na poszukiwania mikołajkowych i świątecznych prezentów. Przychodzę do Was z małą dawką inspiracji, pomysłów na prezent, gdzie główną rolę grają świąteczne sweterki i piżamy. Sklepy kuszą promocjami. To, że dzisiaj mamy czarny piątek wcale jednak nie oznacza, że promocje kończą się o północy. Nie, nie. Możemy korzystać z wielu zniżek aż do przyszłego tygodnia. Tak przynajmniej jest na Zaful czy Rosegal.

ZAFUL SWETRY ŚWIĄTECZNE
Swoje propozycje zaczynam od sklepu ZAFUL, który dobrze znam. Kilka złożonych zamówień utwierdziło mnie w przekonaniu, że ich asortyment jest ciekawy, a przedstawiane produkty są zgodne z opisem i co najważniejsze ze zdjęciami katalogowymi. Jeszcze nie zdarzyła się wtopa i mam nadzieję, że tak zostanie. Z poniższych swetrów zamówiłam sobie środkowy, lubię takie dłuższe swetry, które mogą posłużyć za tunikę, a nawet sukienkę.



ZAFUL PIŻAMY ŚWIĄTECZNE
Jeśli nie swetry to może urocze piżamy? Ja jestem na tak. Nawet nie wiedziałam, że dział z bielizną na Zaful jest tak rozbudowany. Gdyby nie to, że niedawno kupiłam sobie nowy szlafrok to chętnie zamówiłabym ten szary w renifery. Oprócz piżamek jest także duży wybór bielizny, różnych topów.



Korzystacie ze zniżek na Czarny Piątek? Lubicie dawać / dostawać takie rzeczy na święta jak piżamy, bielizna czy zabawne swetry? :)

Zobacz także...

23 komentarzy

  1. Najbardziej podoba mi się szlafrok z reniferami - 23,46$, 27,12$, 29,49$, 22,48$, 13,88$, 21,89$, 36,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, takie słodkie są te swetry!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sweterki sa cudowne!:)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po raz kolejny się rozczarowałam w ten Black Friday :( ZNiżki są lepsze jak się konczy sezon hahah ! Fajne te wishlisty Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie sobie uświadomiłam, że jeszcze w tym roku nie kupiłam żadnej świątecznej piżamy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szlafrok w renifery jest boski! :) Chciałabym taki, bo nie mam w ogóle szlafroka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejciu te sweterki z reniferami są takie urocze :) cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy jakie pokazałaś mi się podobają ;) uwielbiam świąteczne ubrania

    OdpowiedzUsuń
  9. Szlafroki wzięła bym wsie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny szlafrok w renifery, nie mam jeszcze żadnego świątecznego sweterka

    OdpowiedzUsuń
  11. Szlafrok w renifery jest prześliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne sweterki, szczególnie z reniferami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak! świąteczna moda bardzo mi odpowiada! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Skusiłam się na kilka rzeczy :) 23,46 27,08 13,88 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny jest ten szlafrok w renifery! Chyba go sobie sprawię :) Co do Czarnego Piątku to ja skorzystałam z obniżek, ale w sklepach stacjonarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pidżamki podobają mi sie najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie fajne rzeczy.. aż chciałoby się je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna lista, coś bym wybrał ;) kliki
    https://fashionmmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga