BLACK FRIDAY SALES on Zaful, Dresslily, Rosegal

24.11.17

Witajcie! Dzisiejszy dzień to prawdziwa gratka dla miłośniczek zakupów. Czarny Piątek oznacza szaleństwo zniżek i promocji, co jest widoczne szczególnie w sklepach internetowych. Przygotowałam dla Was mix informacji o promocjach z zagranicznych sklepów, których produkty recenzuję często na blogu. Zapraszam, może coś Was wpadnie w oko. 

ZAFUL BLACK FRIDAY SALES
Sklep ZAFUL należy ostatnio do jednych z moich ulubionych. Mają ogromny asortyment, a przy tym mnóstwo zniżek, kodów rabatowych oraz konkursów. Mnóstwo okazji znajdziecie pod zakładką BLACK FRIDAY SALES. Sprawdźcie też koniecznie aktualny konkurs na blogu Zaful - CHECK GIVEAWAY.

zielony sweter / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / bluza z kotem 


DRESSLILY BLACK FRIDAY SALES
Drugim sklepem, z którego przygotowałam garść inspiracji jest DRESSLILY. Ostatnio składałam u nich zamówienie na piękny musztardowy płaszczyk i ciepły kardigan. Czekam na paczkę i na pewno podzielę się z Wami opinią na temat dostawy i jakości ubrań. Tymczasem przeglądam ich ofertę i nie mogę się nadziwić ile mają świątecznych produktów. Oczywiście tutaj także mamy promocje z okazji czarnego piątku BLACK FRIDAY SALES

dywaniki łazienkowe / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / botki

ROSEGAL BLACK FRIDAY SALES
Jeśli mowa o najpopularniejszych sklepach zagranicznych to nie może zabraknąć w zestawieniu ROSEGAL. Tutaj ostatnio chętnie przeglądam akcesoria domowe, z oświetleniem świątecznym na czele. Gwiazdki, śnieżynki, choinki, a nawet ananasy czy kaktusy. Już nic mnie nie zdziwi. Jest w czym wybierać, tylko myśląc o Bożym Narodzeniu najlepiej już składać zamówienia na takie rzeczy, żeby paczki zdążyły dojść na czas. Oczywiście nie zapominajmy o zniżkach z okazji BLACK FRIDAY SALES. Na blogu sklepu ogłoszono także konkurs, znajdziecie go tutaj - GIFT PACKS GIVEAWAY.

spinacze LED / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / poszewka świąteczna

Korzystacie z promocji organizowanych na Czarny Piątek? Dajcie znać czy coś Was zainteresowało z moich wishlist? :) 

Zobacz także...

20 komentarzy

  1. Poklikałam ci w linki z propozycjami z każdego sklepu :)
    Klikniesz też u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest z czego wybierać! Ja raczej z wielu promocji nie skorzystam, na razie planuję tylko szybką wyprawę do Drogerii Natura.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne propozycje, sporo tych linków ale odwiedziłam wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jeszcze nigdy nie skorzystałam z promocji "czarnopiątkowych". Czekam, aż faktycznie pojawią się mega promocje, jak w Stanach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zamówiłam kilka światełek mam nadzieję, ze dotrze przed świętami

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczy, szczególnie zielony sweterek i poszewka z kotkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już się rozglądam za świątecznymi gadżetami i twoje propozycje bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza z kotem wymiata !! Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek nr.6 muszę mieć ;) lampki zamówiłam, ciekawa jestem czy dotrą do świąt, strasznie długo teraz idą przesyłki :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko mi się podoba! Masz dobry gust :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam powymieniać co mi wpadło w oko, ale dużo tego :D Fajnie, że teraz są te promocje bo można się obkupić w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie te swiateczzne dodatki są swietne! <3

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga