Sweterkowa wishlista z GAMISS

20.10.17

Często robię zakupy z polecenia na innych blogach. Realne zdjęcia przekonują bardziej niż te katalogowe na modelkach lub wieszaku. Zdarza się także, że same kupujecie coś z mojego polecenia, dlatego tak często dodaję wpisy z recenzjami, nie tylko kosmetyków, ale i ubrań. Dzisiaj złożyłam moje pierwsze zamówienie na GAMISS. Strona jest intuicyjna i myślę, że łatwo się na niej odnajdziecie. Zapraszam na małą mini wishlistę. Królują sweterki (cheap sweaters). Skusiłam się na dwa w świąteczno - zimowym stylu. Jeszcze nie wiem czy zostawię je dla siebie czy może przeznaczę na prezent. Na pewno pokażę Wam jak będą się prezentować na żywo, pewnie gdzieś w listopadzie, wtedy jeszcze będzie czas by zamówić je np. na upominek pod choinkę.



Sklep Gamiss nie odstaje od innych pod względem promocji z okazji zbliżającego się Halloween. Na kod "Hallo" otrzymacie 13% zniżki na zakupy! Więcej tutaj - Gamiss Halloween Special Deals.


Znacie ten sklep? Miałyście okazję robić w nim zakupy? Jak wrażenia? :)

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Podobają mi się te sweterki, zwłaszcza dwa ostanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny jest ten szary z reniferem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne sweterki, szczególnie 2i4 :) poklikane wszystkie :)robiąc zamówienie w tym sklepie skorzystałam z kodu, na pewno się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. interesting articles like this are being sought after, I also include people who look for it. very lucky I can visit your blog. thank you

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sweterki, szczególnie kardigany, fajne propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek z reniferkiem wymiata :) Ja już chyba pisałam to sto razy, ale nie wyobrażam sobie jesieni bez ciepłych swetrów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne sweterki, szary z reniferem sama bym zamowila :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne sweterki 💖 3 i 4 cudowne, bardzo mi się podobają 😍 klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterki mają boskie, kilka wpadło mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe swetry, mnie najbardziej podoba się ten 1 w paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie robiłam zakupów w Gamiss ale słyszałam o tym sklepie miłe rzeczy!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię zakupy w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba każdy sweterek mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te sweterki z reniferkami to takie słodziaki! Czuję nadchodzące powoli święta:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga