Marynarka w groszki + 9 urodziny SHEIN

17.10.17

Grochy, groszki, ponadczasowy wzór. Któż ich nie lubi chociaż troszkę? Ja lubię, mam kilka rzeczy w szafie w takim stylu, a teraz dołącza do nich piękna marynarka z SHEIN. Długo była na mojej wishliście, aż w końcu trafiła do mojej szafy na jesień. Aktualnie w modzie wiele chwytów jest dozwolonych, można łączyć wzory i faktury, ale ja nie wyobrażam sobie połączenia grochów z innym równie mocnym motywem. Jak są groszki, to reszta musi być stonowana.


MARYNARKA W GROSZKI >klik<
Marynarka ma luźny krój, jest dość długa i nie zapina się. Posiada rękawki 3/4 lekko marszczone przy łokciach. Warto zwrócić uwagę na podane na stronce wymiary, bo dobrze dobrany rozmiar będzie lepiej leżał w ramionach i ogólnie. To żakiecik, który sprawdzi się do pracy, do biura i nie tylko. Nada się naprawdę na wiele okazji, do sukienki, do jeansów. Jest dobrze wykonana, materiał na podszewce, zero wystających nitek. U nas w sieciówkach mogłaby kosztować ponad 100zł. Na Shein wprawdzie jest niewiele tańsza, ale zawsze można skorzystać z promocji. Aktualnie trwają 9 urodziny Shein, a w związku z tym nawet na stronie głównej można znaleźć ciekawe zniżki. Kto by pomyślał, ze sklep już tak długo jest na rynku?




Na dokładkę poniżej jeszcze trochę grochów, chętnie widziałabym te ubrania w swojej szafie, szczególnie bluzkę z falbaniastymi rękawami. Prawda, że świetna? Co lepsze dostępna jest także w innych wzorach. 



Lubicie motyw groszków? Mi najbardziej odpowiadają w połączeniu czerni i bieli. Co sądzicie o marynarce? :)  

Zobacz także...

28 komentarzy

  1. Kiedyś szalałam na punkcie groszek hihi :) Teraz to nie dla mnie :) Ale pasuję CI bardzo ta Marynarka Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio lubie groszki, ale marynarka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc siebie nie widzę w groszkach,podziwiać jedynie mogę u kogoś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba, dodatkowo fajny krój sprawia że ładnie podkreśla talię ☺

    Trzeba przyznać, że kolekcja fajnie się przyjęła☺ Jaki kolorek najbardziej wpadł Ci w oko?☺

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny żakiet Kochana, bardzo lubię kropeczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny ten żakiecik, muszę na wiosnę o nich pomyśleć, bo wstyd ale nie mam żadnego ;) sweterek z Twoich propozycji jest cudowny, już bym go ubrała :) poklikane wszystko $30.00;17.00;19.00 itd

    OdpowiedzUsuń
  7. W SheIn jest wiele wspaniałości :) 30; 22,99; 19 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka tak średnio mi się podoba, ale ten sweterek w grochy jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podobają dwie ostatnie czyli koszula i sweterek w grochy. Chodź marynarka też fajna. Ja lubię grochy, ale też w umiarkowanej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam motyw proszków nawet mam kilka takich rzeczy w szafie i bardzo ją lubię. Podoba mi się marynarka ładna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie motywy z groszkami ;) Bardzo podoba mi się marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam groszki! Marynarka jest świetna, a u siebie chętnie widziałabym tą bluzkę z falbanami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie przepadam za motywem groszków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Marynarka bardzo ładna :) Chociaż ja nie mam takich ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka jest rewelacyjna! Wyglądasz w niej świetnie i fajnie też wygląda do tej spódnicy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jestem zwolenniczką kropek, ale fajnie to połączyłaś. Szczególnie z tą czerwoną spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  17. Marynarek nigdy dość, ja właśnie cierpię ich niedobór :P więc muszę poczynić jakieś zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio bardzo mnie ciągną grochy! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marynarka rewelacja <3 Koniecznie muszę sobie sprawić podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super marynarka no i motyw groszków myślę, że jest bardzo uroczy i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka z falbankami wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama nie mam nic w groszki, ale motyw mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta marynarka jest świetna :) pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie każdemu pasują takie duże marynarki ale Tobie tak. Bardzo modny element garderoby, niestety nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna ta marynarka :) podobają mi się ubrania w groszki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Marynarka nie mój wzór, ale spódniczkę masz super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ta marynarka ($30)! Super wygląda z tą czerwienią<3
    Inspiracje groszkowe są słodkie:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga