Haftowana ramoneska i chusta, czyli jesienne nowosci z ZAFUL

19.10.17

Hej Dziewczyny! Piękna pogoda nastraja optymistycznie. Kto by się spodziewał, że październik zaskoczy nas tak piękną pogodą? Pomyślałam, że dzisiaj pokażę Wam moje wczesno - jesienne zamówienie z ZAFUL, złożone jeśli dobrze pamiętam podczas urodzin sklepu. Tym razem paczka szła do mnie ponad 3 tygodnie, więc troszkę długo. Zobaczcie na co się skusiłam. Wybrałam niebieską ramoneskę i ogromny szal, który miał być pod kolor, a jak wyszło zaraz się przekonacie.



HAFTOWANA RAMONESKA >klik<
Całkiem niedawno pokazywałam Wam niemalże identyczną kurtkę z BonPrix. Pamiętacie? Są jednak między nimi znaczące różnice w grubości eko-skóry, na korzyść tej z BonPrix. Kurtka z Zaful ma więcej haftów, sprawdzi się lepiej wiosną do sukienek, a nawet latem. Teraz jest zbyt cienka i trudno mi ją połączyć z grubymi swetrami. Mimo wszystko jest śliczna i warta swojej ceny! A do tego dostępna jest w kilku kolorach.





CHUSTA W KRATKĘ >klik<
Na stronce pojawia się coraz więcej szalików i czapek. Do zamówienia kurtki dorzuciłam szal w odcieniach niebieskiego i musztardowego. To ogromna chusta, która po rozłożeniu mogłaby robić za narzutę na łóżko, gdyby tylko była grubsza. Materiał jest milutki i ładnie się układa. Z tego co widzę, to połączenie kolorystyczne jest już wyprzedane, ale do wyboru jest jeszcze 8 innych wersji. Zobaczcie same.


Chusta z żółto - musztardowymi elementami skłoniła mnie do poszukiwań płaszcza w takich kolorach. Znalazłam świetny na Zaful, żałuję tylko, że nie jest taliowany. Taki oversizowy krój nie do końca mi pasuje. Skusiłam się za to na kolejny szal, tym razem ten z burgundem. Ostatnio jestem zakochana w tym kolorze.

 

To już moje kolejne udane zakupy na Zaful. Ten sklep coraz bardziej mnie zaskakuje. Posiada bardzo bogaty asortyment, który łączy w sobie jakby rzeczy w wielu chińskich stronek. W mojej szafie są aktualnie dwie haftowane ramoneski. Ta z Zaful jest jednak bardziej wiosenna, natomiast czarna z BonPrix idealnie sprawdza się teraz jesienią. 

Co sądzicie o moich nowościach? Która wersja kurtki bardziej Was przekonuje? :)

Zobacz także...

39 komentarzy

  1. Ale cudna ta ramoneska:) jestem w niej zakochana<3

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneska nie w moim stylu, ale szal bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta w kratę piękna! chciałabym taką, bo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie urzekła niebieska wersja ramoneski ;) szkoda że jest dosyć cienka.. uwielbiam ogromne chusty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ramoneska, myślałam, że to dżinsowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne mają rzeczy, poklikałam - 10,99$, 16,49$, 57,99$, 35,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna kurtka, chociaż czarna bardziej podoba mi się. Taka pasuje do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wolę taliowane płaszcze :)Od razu lepiej się w nich czuję :) Szaliczek bardzo mi się podoba, lubię musztardowy kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne kurteczki i sal, ja mam bzika na punkcie szalików. :)nie długo będę miała 10 sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo fajna, chociaż mnie się bardziej podoba ta czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta w kratę jest piękna. Przydałaby mi się taka w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię wszelkie szale, apaszki, chusty śliczny ten Twój :) kurteczka też spoko ale czarna bardziej mnie przekonuje :) poklikane wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Tobie ramoneska wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna ramoneska :) A szalik ? lubię takie długie, jesienne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowna ta kurteczka! Bardzo mi się podoba ;) klik

    OdpowiedzUsuń
  16. mam dwa szale w krate, ale materiał na pewno nie jest chustowy, więc nie wiem czy to te same. Bardzo je lubię

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama za niebieskim nie przepadam, ale kurtka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramoneska jest prześliczna, cały czas mam słabość do haftów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamówiłam tą samą ramoneskę z haftami z Zaful tylko w kolorze burgundowym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Widziałam już Raoneskę na Instagramie i mnie po prostu oczarowała!!! Jest cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ta błękitna kurtka jest piękna, żałuję, że sama jej nie zamówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy, bardzo kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna ta niebieska ramoneska, faktycznie będzie idealna do wiosennych zestawień:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam, że szalik lepszy od kurtki, a co do drugiego pytania, to ten musztardowy płaszczyk jest piękny ale niestety wyglądam niekorzystnie w tym kolorze :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepadam za takimi dużymi szalami a ramoneska jest zjawiskowa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny jest ten żółty płaszczyk, słodki!<3
    Podobają mi się też ramoneski:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga