Wody toaletowe ADIDAS Champions League for MEN | Co kupic na Dzien Chlopaka?

21.9.17

Kosmetyki marki ADIDAS cieszą się popularnością od wielu lat. Prym wiodą męskie wody toaletowe i zestawy prezentowe, szczególnie w okresie jesienno - zimowym. Nie bez powodu dzisiaj na blogu postanowiłam opublikować wpis tego typu. Otóż, pewnie wiele z Was już słyszała o tym, że 30 września obchodzi się "Dzień Chłopaka". Jestem ciekawa czy wśród czytelniczek mojego bloga są osoby, które z okazji tego dnia postanowiły obdarować upominkiem swoją drugą połówkę? Jeśli wciąż szukacie inspiracji, to mam dla Was propozycję właśnie w postaci kosmetyków Adidas.


Marka Adidas w ostatnim czasie wypuściła kilka ciekawych nowości. Jedną z nich jest linia kosmetyków UEFA Champions League, do której należy już 3 zapachy: Arena Edition, Star Edition i najnowszy Champnions League. To nieco wyższy standard od popularnych wód toaletowych tej marki. Zapachy są trwalsze, bardziej nasycone. Z założenia jest to propozycja dla fanów sportu i piłki nożnej, miłośników zwycięstwa i emocji związanych z meczami, jednak osobiście nie zaprzątałabym sobie tym głowy. Jeśli zapach się spodoba to przecież nie jest to istotne.


Mój narzeczony poznał już dwie wersje, a mianowicie Arena Edition oraz poniższą ze zdjęć Champions Edition. Obie wody przypadły mu do gustu, są idealne do stosowania na co dzień, nie przytłaczają, są świeże i na swój sposób porywające, ładnie się rozwijają. I co najważniejsze wpisały się także w mój gustu, a to przecież też ważne. Flakoniki są proste, zdobi je jedynie etykieta. Taki minimalizm często odpowiada płci męskiej. Adidas słynie także z żeli pod prysznic, które znakomicie spełniają swoje podstawowe zadanie, a dodatkowo na ogół charakteryzują się energizującym zapachem.


Jeśli Wasi Panowie lubią zapachy drzewne, nieco orientalne, ale na swój sposób łagodne to polećcie im nowości marki Adidas. W ofercie są także dezodoranty w spray'u, w atomizerze oraz żele pod prysznic. Kosmetyki lubią występować w postaci gotowych zestawów prezentowych, więc często jest to duże ułatwienie dla osób szukających upominku. Możecie je znaleźć m.in. w mojej ulubionej perfumerii internetowej iperfumy.pl.


Jestem ciekawa czy szykujecie dla swoich wybranków jakieś upominki z okazji zbliżającego się Dnia Chłopaka? Co sądzicie o kosmetykach Adidas? :)

Zobacz także...

30 komentarzy

  1. Kiedyś robiłam swojemu chłopakowi na to święto jakiś upominek ale teraz od tego odeszłam ;) mój bardzo nie lubi kiedy kupuję mu perfumy, zawsze ma już kilka na przód upatrzonych i kupuje po kolei a ja tylko popsułabym kolejkę ;P za perfumami od Adidas mój Luby również nie przepada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat muszę zakupić jakoś wodę do codziennego stosowania dla męża ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestawik, kiedyś kupiłam tacie zestawik Adidas - perfumy, woda po goleniu i... czapka, którą sama teraz noszę, bo jest kozacka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna propozycja. Na Mikołaja kupiłam mężowi zestaw dwóch wód toaletowych i teraz sobie tak psika na zmianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie zastanawiam się co kupić mojemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wody toaletowe to zawsze dobry pomysł na prezent :) Mój facet zużywa je na potęgę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeny, dzień chłopaka, jak zawsze zapominamy o tym świecie 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ukochany ma już pełno perfum, ale postanowiłam mu kupić z powyższej firmy buty na dzień mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój facet kiedyś - całe wieki temu uwielbiał jedną z wód toaletowych Adidasa - pamiętam, że motyw miał coś wspólnego z energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej wolę nieco cięższe zapachy zarówno damskie jak i męskie. Mój mężczyzna na szczęście też. Adidas ma dużo ciekawych wariantów, kiedyś lubiłam konwalię - jasna zielona butelka. Plus za przystępne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dalej zastanawiam się co kupić,myślałam nad perfumami,ale stwierdziłam,że mój ma tego troche ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. A mój syn ucieszył by się z takiej piłki na zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie świętuję tego dnia, już z mężem jesteśmy razem 10lat i jakoś zawsze o tym dniu zapominaliśmy ;) a Adidas zawsze będzie mi się kojarzył z zapachem, który był hiciorem jakieś 20lat temu - czarny adidas ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju, ja nie ma pomysłu co swojemu kupić ;) Ale perfum to ma za dużo już ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubimy wody adidasa, są nie drogie i trwałe i zapachy fajne

    OdpowiedzUsuń
  17. super pomysł, tego zapachu mój chłopak jeszcze nie miał. żel tak ale wody nie używał, nie przypomina sobie

    OdpowiedzUsuń
  18. Żele pod prysznic z Adidasa są dobre.

    OdpowiedzUsuń
  19. ah ten Adidas :) 10 lat temu go używaliśmy ;) kiedy to było;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój niestety za Adidasem nie przepada :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój mąż bardzo lubi. Często kupujemy żele akurat są na fajnej przecenie w biedronce. I wody też ładnie pachną

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki Adidasa często kupuję na prezenty rodzinie i znajomym - zapachy są na tyle uniwersalne, że łatwo trafić w gusta różnych mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny zapach, aczkolwiek Hugo Boss bardziej mnie intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oboje z mężem używamy adidasków! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię kosmetyki Adidas :) Chłopakowi jednak upiekłam ciasto :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga