Jesienna wishlista z ZAFUL

17.9.17

Witajcie w to niedzielne, deszczowe popołudnie. Jesień jest już blisko. Na osłodę tego postanowiłam stworzyć małą wrześniową wishlistę przy współpracy ze sklepem ZAFUL, który bardzo lubię. Zauroczyło mnie kilka sweterków i koszula w odcieniach zieleni (green shirt for women). Nie mam zbyt wielu ubrań w tym kolorze. Zapraszam na przegląd moich jesiennych, ubraniowych zachcianek. 

Welcome to this rainy Sunday afternoon. The weather is awful. Autumn season is really close. It's really time to buy a few clothes for autumn. I decided to create a little September wishlist in cooperation with the ZAFUL store, which I really like. It charmed me a few sweaters and shirts in shades of green. I don't have too many clothes in this colour. Keep scrolling to check all the products.





Co myślicie o tych rzeczach? Wpadło Wam coś w oko? / What you think about my wishlist?

Zobacz także...

26 komentarzy

  1. Podoba mi się ten zestaw z koszulą w kratę. Jest ona ciemna, a ja w takich kolorach czuję się najlepiej, więc idealnie wpasowuje się w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  2. brązowa torebka z pierwszego zdjęcia skradła moje serce <3 podoba mi się również różowa kurteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw z koszula w krate mi sie spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne propozycje, dwa ostatnie sweterki podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam ta czarną torebkę i powinna w najbliższym czasie do mnie trafić 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Latem nikt nie ma ochoty na makijaże, ubrania nosi się jak najprostsze żeby było chłodno, a jesień to czas komponowania! Również w paznokciowym świecie💖💖💖

      Usuń
  6. Prześliczna jest ta różowa ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula w kratę piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karmelowe dodatki w stylizacjach to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie podoba ten pierwszy zestaw. Świetnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie zauroczyły sweterki, są super :)poklikane wszystkie linki :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę pierwszy i drugi zestaw :)Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaful ma całkiem ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta różowa ramoneska i biały sweterek z różami, zresztą wszystkie rzeczy z Twojej listy chętnie bym przygarnęła;)
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam właśnie na przesyłkę z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie propozycje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam sweterki oversize, jesieni nie lubię, ale oswajam ją dzięki ciepłym przytulnym ubraniom ;D:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodobała mi się ta karmelowa torebka i sweterek z dekoltem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek z koronką mi się podoba :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga