Jesienna kurtka bomberka z SHEIN

19.9.17

Witajcie w kolejnym wpisie modowym. Tym razem przyglądniemy się bliżej kurtce w kwiaty, którą zamówiłam sobie jeszcze pod koniec sierpnia z SHEIN. Ten fason jest modny już od kilku sezonów. Akurat w tym sklepie mamy szeroką ofertę ubrań, wzorów oraz modeli. 


BOMBERKA W KWIATY >klik<
Ta kurtka to tak naprawdę bardziej bluza. W składzie materiału przeważa bawełna. Bluza jest przyjemna w dotyku, dobrze się nosi. Jej fason jest dość prosty jak na bomberki. Kwiatowy wzór chyba nikogo nie dziwi, bo często wybieram ubrania w tym stylu. To ciekawa opcja na ożywienie smutnych, jesiennych stylizacji. Rozmiar jest jak najbardziej zgodny z opisem, także nie trzeba brać mniejszej czy większej.





Na koniec jeszcze mały look z wykorzystaniem rzeczy dostępnych na Shein. Do tak wzorzystej kurtki nie potrzeba już mocnych dodatków, a wręcz przeciwnie należałoby ją zestawić z czymś stonowanym. Ja widzę ją do jasnej bluzki czy sweterka, czarnych botków i po prostu jeansów.


Jestem ciekawa co sądzicie o kurtkach w tym stylu? :)

Zobacz także...

43 komentarzy

  1. super jest ta kurteczka jak każde Twoje zamówienie, skąd pochodzą sztuczne róże, które wyglądają jak żywe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyglądasz w tej kurteczce - jest świetna. Uwielbiam kwiatowe motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta kurteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że znajdujesz najlepsze ciuszki w sieci :) Kurteczka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta kurteczka, nie wiedziałam, że na tej stronie są takie ładne rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kurtka! Jednak myślę, że bardziej nada się na wiosnę niż na jesień :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kurteczka :) poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam motyw kwiatów na ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna bomberka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful post and bomber really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  12. Generalnie bombery to nie do końca mój fason, wolę podkreślać talię. Jednak ten w kwiaty jest cudowny :) Bardzo mi się podoba :)

    Eee, 30 to młody wiek! Później można udawać, że to dzieci lubią flamingi i nosić i tak całe życie coś można wymyślić ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna ta kurteczka :) lubię takie wzory!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam bomberki, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię kurtki bomberki :) Ta w róże wygląda bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bomberka, cudny ma wzór, pięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kurtka, extra wygląda z białą bluzką!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tego typu kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super są bomberki!:) Tylko nie na każdą sylwetkę:) Nr 2 i 4 są rewelacyjne<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna ta bomberka w kwiaty. Ogólnie podoba mi sie krój tych kurtek, ale nie są one dla każdego. Mnie na przykład pogrubiają :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie mi sie podobaja, ale jakos mi nie pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się takie kurtki :) Twoja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna, choć to nie mój klimat, to u kogoś mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna jest ! Uwielbiam białe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna kurteczka! Bardzo mi się podoba jej krój i wzór! Świetna będzie również na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Choć ten krój kurtek do mnie nie przemawia kwiatowe wzory zdecydowanie zdominowały w tym roku moja szafę - są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi najbardziej podoba się 2 i 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam bomberki i tego typu kurtki! Już ma trochę w swojej kolekcjii i cieszę się bo są bardzo uniwersalne. I pasują do sprortowego looku i bardziej elegantszego. Ta poducha z flamingami mnie oczarowała po prostuU!!!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta biała bluza jest świetna !!! Sama mam nieco podobną bluzę tylko w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest przepiękna ! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kurtka, przywołuje na myśl wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga