Piękne sukienki z ZAFUL / August Zaful haul + new promotions

12.8.17

Witajcie! W dzisiejszym wpisie mam dla Was recenzję mojego ostatniego zamówienia z ZAFUL. Zdecydowałam się na dwie sukienki. Jedna koktajlowa, druga bardziej codzienna. Obie bardzo ładne, także sklep zyskuje u mnie duży plus. Przygotowałam też kilka inspiracji na temat sukienek, które sklep aktualnie promuje. Warto zwrócić uwagę też na obniżki z okazji zbliżającego się nowego roku szkolnego.

Hello! I would like to invite you to see my review and new small wishlist from Zaful. I really like this shop. Yesterday I placed the next order. In the end of this post you can check what I chose. I have for you some inspiration about long croset dress. It's perfect to wear on the summer holiday. Recently Zaful have a big promotion on the back to school.


BURGUNDOWA SUKIENKA >klik<
Jakiś czas temu zamówiłam sobie na ZAFUL piękną sukienkę koktajlową. Od dawna szukałam czegoś w tym stylu. Góra zabudowana, natomiast dół rozkloszowany z siateczką lub tiulem. Sukienka jest naprawdę rewelacyjna. Kosztuje niecałe $20, a po użyciu kodów zniżkowych wychodzi jeszcze taniej. Dolar jest teraz niski, więc opłaca się zamawiać w tego typu sklepach. Wracając do sukienki. Zamówiłam rozmiar L, bo tylko taki był jeszcze dostępny i jest nadal. Sukienka jest pięknie uszyta, z tyłu posiada długi zamek. Dół świetnie się układa. Będzie idealna na jakieś jesienno - zimowe imprezy, a może nawet na święta BN czy Sylwersta. Jestem nią zauroczona.

In last week I got a great package from Zaful. I ordered a beautyfull cocktail dress. I've been looking for something like this for long time. The dress is really well sewed and cost less than $20. I ordered size L, because only this size was available. But it's okay. The dress fit me very well. Good quality and nice fabric. I'm satisfied with my purchase. It will be a good proposal for autumn and winter. I love it! 100% recomended.






LETNIA SUKIENKA HISZPANKA >klik<
Kolejna rzecz z Zaful to sukienka z otwartymi ramionami tzw. hiszpanka. Bardziej zwyczajna, na co dzień. Jeśli czytacie mojego bloga, to wiecie doskonale, że uwielbiam kwiatowy motyw na ubraniach. Jestem pozytywnie zaskoczona materiałem z jakiego została ona wykonana. To poliester, ale bardzo dobrej jakości. Tym razem też wybrałam rozmiar L.

The second thing which I got from Zaful is open shoulder dress. If you read my blog you have to know that I really like floral print on clothes. I'm happy with this dress.






******

Poniżej kilka obiecanych na początki inspiracji z sukienkami. Dajcie znać co sądzicie o tych propozycjach? // I have for you some inspiration about long croset dress. Please let me know what you think about my wishlist?



Co sądzicie o tych sukienkach? / What you think about these clothes? :)  

Zobacz także...

35 komentarzy

  1. Bordowa sukienka bardzo ładna. Z propozycji pierwsze dwie są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta czerwona kiecuszka :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sukienek nie lubię , chyba że maxi:) Poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne sukienki - szczególnie podoba mi się ta w kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio polubiłam rzeczy z kwiatowym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobione, chyba najbardziej podoba mi się ta ostatnia sukienka, fajne zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza zdecydowanie w moim stylu <3
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czerwona wyglada naprawdę pięknie Lubię taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Burgundowa jest piękna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarówno pierwsza jak i druga są naprawdę bardzo ładne, Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta burgundowa jest śliczna, a z inspiracji bardzo podoba mi się pierwsza sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ta koszulowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Omg ta burgundowa kiecka (19.49) będzie idealna na wesele*-*
    Ta letnia też fajna:) (17.98)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienki świetne :) pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany wszystkie takie ładne sukienki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudeńka, ta bordowa jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurcze, ta pierwsza sukienka jest cudowna! Wygląda cudownie! Szkoda, że nie ma mojego rozmiaru :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne :)poklikane wszystko :***

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta czerwona sukienka jest piękna ;)
    Poklikane <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bordowa sukienka bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tej burgundowej wyglądasz po prostu szałowo! Jest fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne sukienki, pierwsza super. Kliki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Burgundowa sukienka jest tak elegancka, że możnaby pójść w niej nawet na wesele! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ta w kwiaty idealna dla mnie ;) takie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga