Jesienno - letnie sukienki z ROMWE

28.8.17

Witajcie w nowym tygodniu! Mam nadzieję, że miło spędziłyście weekend? Poniedziałek zaczniemy modowo. Kilka dni temu doszła do mnie paczuszka z ROMWE. Lato powoli się kończy, częściej myślę o jesiennej garderobie. Przeglądając nowości na stronie sklepu nie trudno zauważyć, że coraz więcej pojawia się ubrań z długimi rękawami, ciepłych swetrów czy tunik. Ja tym razem skusiłam się na dwie sukienki, jedna dresowa, jesienna, a druga jeszcze w letnim klimacie, krótka, kwiecista z falbaną.


SUKIENKA Z FALBANĄ >klik< 
Tego lata po dość długim czasie w końcu przekonałam się do falbanek. Najbardziej lubię je chyba właśnie w sukienkach. Kwiecista sukienka z Romwe to propozycja typowo wakacyjna, może trochę weselna. Sukienka ma śliczny wzór, jest skrojona na jedno ramię. Duża falbanka na na dekolcie i plecach daje bardzo fajny efekt, dodatkowo mała, pionowa falbanka jest w talii. Materiał nie prześwituje, jest dobrej jakości. Zobaczcie tylko cenę! Sukienka kosztowała początkowo prawie $40, a teraz w promocji można ją kupić za kilka $, tylko rozmiary niestety coraz słabiej dostępne. Ja mam na sobie M-kę.




https://goo.gl/UsU4E7

DRESOWA SUKIENKA NA JESIEŃ >klik<
Druga propozycja typowa na chłodne dni, na jesień. Sukienka jest bardzo dobrej jakości, materiał niby dresowy, ale jednak z innym wykończeniem. Nie będzie się na pewno mechacić. Dresowe są szare obszycia na rękawach, przy dekolcie i na dole sukienki. Krój bardzo prosty, w stylu oversize, po bokach posiada kieszonki. Ja zamówiłam rozmiar M, ale śmiało mogłam brać S-kę, wtedy byłaby bardziej dopasowana. Długość w porządku, także jeśli chodzi o rękawy. Bardzo polecam, tylko sprawdźcie wymiary podane na stronie.




https://goo.gl/JWXNyX

Co sądzicie o moich nowościach? Która z sukienek podoba się Wam bardziej? Zamawiałyście ostatnio coś fajnego z ROMWE? :)

Zobacz także...

31 komentarzy

  1. Obie śliczne, choć różowa lepiej do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej w moim stylu jest ta druga propozycja, ale... W tej pierwszej wyglądasz po prostu obłędnie. Trudno oderwać wzrok :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie ta z falbaną wymiata! I zdecydowanie lepiej w niej wyglądasz :) Idealna na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bardzo ładne, choć chyba bardziej mi się podoba ta z falbaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko w nich wyglądasz! Szczególnie ta z falbaną, podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyglądasz w tej pierwszej :) Cudna sukienka ;) 17,99 8,89:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienna sukienka pięknie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie w pierwszej wyglądasz lepiej :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sukience z falbaną wyglądasz super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki:) ta z odkrytym ramieniem moja ulubiona:*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje stylizacje i zamówienia, są fantastyczne, jesteś moją inspiracją. ta sukienka dresowa to właśnie mój klimat, muszę ją zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super znów ciuszki znalazłaś :) Tylko pozazdrościć tych łupów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz w tej jasnej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwie sukienki są piękne, ale ta dresowa super na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Ta jasna szczególnie mi się podoba i świetnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta pierwsza sukienka bardziej mi się podoba, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście ta pierwsza z falbaną!! Śliczna jest<3
    (8.89, 17.99)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz obłędnie w tej z falbanką ! Cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie sukienki piękne, ale w pierwszej bardziej mi się podobasz, cudownie w sukienkach wyglądasz :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ach, piękne są te sukienki! uwielbiam takie kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne sukienki, ta pierwsza jest super.kliki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Twój styl, ponieważ jest podobny do mojego ;)
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam falbanki, ta pierwsza sukienka podoba mi się najbardziej, choć druga też ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga