Szampon do włosów GLYSKINCARE z olejem makadamia i keratyną

24.7.17

Hej Dziewczyny! Przychodzę dzisiaj do Wam z zaległą recenzją szamponu GlySkinCare z olejem makadamia i keratyną. Byłam przekonana, że już o nim pisałam, a jednak okazało się, że wpis nie ujrzał jeszcze światła dziennego. W kwietniu pisałam za to o masce z tej samej serii, dlatego też zainteresowanych odsyłam do recenzji tutaj. Dzisiaj natomiast skupimy się bardziej na szamponie. Zdecydowałam się na niego właśnie po tym, jak odkryłam, że olej makadamia ma bardzo dobry wpływ na moje włosy.


Szampon GlySkinCare otrzymujemy w butelce o pojemności 250 ml, czyli standard. Otwieranie typu press jest wygodne, nie mam zastrzeżeń. Konsystencja szamponu jest dość lejąca, o lekko bursztynowym zabarwieniu. W kontakcie z mokrymi włosami bardzo dobrze się pieni, jak typowy szampon drogeryjny. Przy moich długich i prostych włosach często sięgam po szampony z keratyną, której zadaniem jest  odbudowa włosów. Zależy mi też na wygładzeniu, lubię efekt tzw. sypkich włosów. Czuję się wtedy niczym po wyjściu od fryzjera. Głównym składnikiem aktywnym jest tutaj także olej makadamia, który słynie z właściwości regenerujących i nawilżających. Co prawda po szamponie nie oczekuję większych właściwości pielęgnacyjnych, ale zawartość naturalnych składników też jest ważna. Dzięki temu szampon, nawet taki zawierający SLS, nie wysusza nadmiernie włosów czy skóry głowy, naturalne ekstrakty łagodzą ewentualne drażniące działanie detergentów myjących.  



Szampon GlySkinCare poza tytułową keratyną i olejem makadamia zawiera także aloes, białko pszeniczne i pantenol. Mamy tutaj kompleks silnie nawilżający, dlatego obawiałam się obciążenia włosów lub szybszego ich przetłuszczania, ale na szczęście nic takiego nie ma miejsca. Po myciu i zastosowaniu maski z tej samej serii włosy są dobrze oczyszczone, a ponadto odżywione, miękkie i przyjemne w dotyku. Są sypie, ładnie się układają. Przy dłuższym użyciu widać, że kosmetyki te pozytywnie wpływają na stan włosów. To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że warto mocniej zainteresować się olejem makadamia i włączyć go na stałe do pielęgnacji.


Kosmetyki GlySkinCare można kupić w wybranych aptekach i drogeriach. Dystrybutorem marki jest firma Diagnosis. Na ich stronie internetowej można zobaczyć czym jeszcze się zajmują. Zestaw do pielęgnacji włosów z olejem makadamia i keratyną oceniam pozytywnie. Moje długie włosy polubiły się z tymi produktami i myślę, że jeszcze kiedyś do nich wrócę, szczególnie do maski, która działa niczym nawilżający kompres, bez zbędnego obciążenia.

Znacie kosmetyki GlySkinCare? Używacie kosmetyków z olejem makadamia? :)

Zobacz także...

15 komentarzy

  1. Nie miałam, chociaż już troszkę o tych kosmetykach czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z produktami tej firmy i jestem po twojej opinii zachęcona przetestowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam obecnie olejku makadamia na końcówki włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chęć zarówno na szampon jak i maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że się sprawdziły, nie miałam żadnych produktów do włosów tej marki, ale firmę znam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam maskę, była świetna ale czemu nie widziałam, że jest taki szampon?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie ze sie sprawdziły kosmetyki ja ich zupelnie nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. produkty glyskincare się u mnie sprawdzają, choć szamponu jeszcze nie stosowałam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że mogłabym go polubić skoro nie przetłuszcza włosów bo samą będąc w trakcie wpisu zastanawiałam się czy tak nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tych produktach :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam odżywkę, ale kokosową i maskę jakąs też mam ale chyba nie tę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już o kilku kosmetykach, ale osobiście nie znam :) Produkty bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo nie slyszalam wczesniej o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje olej makadamia by podzialal na moje włosy. Wiem ze arganowy dla mnie jest beznadziejny :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga