Roberto Cavalli JUST CAVALII for Her, czyli mój słodko - gorzki zapach na lato

21.7.17

Wybór perfum w zależności od pory roku, dnia, okazji? Kiedyś zarzekałam się, że jeśli zapach jest w moim guście to mogę używać go przez cały rok, ale przyznaję i widzę po sobie, że jednak tak nie jest. Latem dominują u mnie lżejsze propozycje, bardziej subtelne i kobiece, przeważnie kwiatowe z różnymi domieszkami. W dzisiejszym poście chcę Wam przedstawić perfumy JUST CAVALII for Her od włoskiego projektanta Roberto Cavalii. Zapach pojawił się na rynku w 2013 roku, więc mają już swoje latka, pewnie wiele z Was je zna?


Jakiś czas temu w moje ręce wpadł zestaw w pięknym złotym pudełeczku. Co ciekawe zawartość to nie tylko woda toaletowa, ale także perfumowany balsam do ciała. Całość prezentuje się gustownie i kobieco. Tego typu zestawu często wybierane są na prezent, czemu zresztą się nie dziwię. Jeśli znamy dobrze gust obdarowywanej osoby, to perfumy są zawsze dobrym pomysłem, a jeszcze tak ładnie zapakowane to już w ogóle.


"Damski zapach Just Cavalli for Her to wyjątkowo seksowna i prowokacyjna kompozycja, stworzona przez Roberto Cavalli. Młoda duchem, drapieżna w stylu, dzika w sercu. Najnowsza propozycja projektanta wyraża młodzieńczą radość i zmysłową energię, ujmując w aromatycznych nutach cały wszechświat marki Just Cavalli. W skład zestawu wchodzi woda toaletowa 50ml oraz balsam do ciała 75ml."


Perfumy skrywają się w całkiem ładnym, częściowo przezroczystym flakoniku. Mamy tutaj elementy złota i dodającej nieco pazura - wężowej skóry. Dla mnie jest w porządku i chociaż na ogół na motywem wężowej skóry nie przepadam, tak w tym przypadku podoba mi się to połączenie. Nazwa JUST jest jakby wytłoczona.


Just Cavalii for Her to w mojej ocenie zapach głównie dla osób, które lubią kwiatowe perfumy. W nucie głowy mamy bowiem kwiat pomarańczy (neroli), dalej w nucie serca kwiat gardenii tahikańskiej, a bazę stanowi drzewo różane (palisander). Aż dziw bierze, że całość to kompozycja tylko trzech składników.  Perfumy na początku są dość ostre i intensywne, trwa to jednak tak około 15 minut. Białe kwiaty neroli i egzotycznej gardenii dają o sobie znać. To słodko-gorzka mieszanka, która wodzi za nos. Słodka za sprawą gardenii, a gorzka od kwiatu neroli. Co ciekawe kwiaty te są do siebie podobne pod względem wyglądu. Dopełnieniem jest drzewo różane, które dodaje perfumom głębi i aksamitnego wyrazu z upływem czasu. Po kilkudziesięciu minutach od aplikacji zapach robi się łagodniejszy, staje się bardziej zmysłowy, kobiecy. Jest też uwodzicielski, ale nie na tyle, jak można by tego oczekiwać po reklamie perfum. Trzyma się skóry, jest pociągający. Trwałość to około 5 godzin, jednak jest to kwestia indywidualna, na ubraniach utrzymuje się dłużej.



Do przedłużenia trwałości zapachu może posłużyć dołączony do zestawu perfumowany balsam. Używam go właśnie w tym celu, nie liczę na właściwości nawilżające, chociaż delikatnie i tak są one widoczne. Tu liczy się zapach, coś jak w przypadku popularnych balsamów Bath&Body Works. Tubka jest niewielkich rozmiarów, więc spokojnie możemy ją wrzuć do torebki i dyskretnie odświeżyć zapach perfum w ciągu dnia, wieczora, chociażby używając go w roli kremu do rąk.


Podsumowując, sama się nie spodziewałam, że ta słodko - gorzka propozycja tak przypadnie mi do gustu. Perfumy są bardzo kobiece, mają w sobie to coś. Są kwiatowe, ale nie duszące. JUST Cavalli to jeden z moich ulubionych zapachów na tegoroczne lato. Plusem jest także ich stosunkowo niewysoka cena. Różne pojemności dostaniecie w drogerii iperfumy.pl, warto sprawdzać dział w promocjami. Czasem pojawiają się dodatkowe obniżki np. z racji zagiętego kartoniku. 

Roberto Cavalii oferuje sporo perfum, może miałyście okazję używać? Jaki jest Wasz ulubiony zapach na to lato? :)

Zobacz także...

24 komentarzy

  1. Wygląda na to, ze bardzo mi mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze zapachów Roberto Cavalii. Ja w sumie cały rok stosuje te same - Mexx i Burberry The Beat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego zapachu, a mógłby mi się spodobać. Muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne zdjęcia, perfumy zamawiam wyłącznie na Iperfumy :) tego zapachu jeszcze nie poznałam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam i jestem bardzo ciekawa, czy by mi się spodobał zapach :) bardzo lubię kiedy dołączony jest balsam o tej samej nucie zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj ulubiony to Chanel Chance:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że ta kompozycja mogłaby być dla mnie zbyt mocna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zapach i należy do moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych perfum, ale chętnie bym chociaż powąchała ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiałabym najpierw spróbować tester :) podobają mi się już z wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem taki uparciuch, ze trzmam sie swoich perfum hihi :) :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nuty zapachowe brzmią naprawdę ciekawie :) Mógłby mi się ten zapach spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, jestem ciekawa czy mi zapach przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie z tymi zapachami różnie - bardziej zależy to od humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O dziwo jeszcze nie udało mi się poznać tego zapachu aczkolwiek bardzo intryguje mnie połączenie słodkości z gorzkimi nutami, bo wydaje mi się, że mogłoby mi się to spodobać, Nie mniej jednak nieco obawiam się neroli, bo nie zawsze się lubimy :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowne opakowania :)
    Chyba również by mi odpowiadały ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. zapachu nie znam, ale zdjęcia produktu - świetne :) aż się chce poznać jak pachną te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba ich nie sprawdzałam, ale póki co mam inne zapachowe pragnienie :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga