Plażowe nowości z ROMWE / frędzle, hafty i koronki

27.7.17

Hej Dziewczyny! Ostatnio doszło do mnie bardzo fajne zamówienie z ROMWE. Ten sklep już na pewno wszystkie dobrze znacie, pisałam o nim nie raz. Tym razem postawiłam na typowo wakacyjne, wręcz plażowe rzeczy. Są koronki, frędzle i hafty, same hity tego sezonu. Zobaczcie co dokładnie wybrałam. :)


Na początek moja perełka z całego zamówienia, czyli letnia sukienka z frędzelkami. Sukienka tzw. "hiszpanka" z odkrytymi ramionami i luźno opuszczonymi krótkimi rękawkami. Świetnie to wygląda. Sukienka ma lekki, przewiewny materiał, odrobinkę prześwituje, ale naprawdę niewiele, myślę, że śmiało ją można ubrać też na co dzień, nie tylko na plażę. Rozmiar uniwersalny wypada na M/L. Jestem nią zachwycona i mam nadzieję, że jeszcze tego lata nie raz się przyda podczas weekendu czy jakiegoś wyjazdu. Egzotyczny wzór w kwiaty i liście to trend, który bardzo lubię.
https://goo.gl/Z4W3Tf

Granatowy kombinezon długo był na mojej wishliście. Normalny, bez udziwnień, z delikatnymi haftami. Takiego właśnie szukałam. To rozmiar uniwersalny, więc sprawdźcie dobrze wymiary.  Dla mnie jest na styk, a nawet mógłby być troszkę luźniejszy. Wykonany został z cienkiego, ale przyjemnego materiału. Na stronce podany jest poliester, ale nie jest to cienki poliester, z jakim już czasem spotkałam się przy letnich, wakacyjnych bluzkach czy sukienkach. Kombinezon w talii jest dość rozciągliwy. Mogę go śmiało polecić.
https://goo.gl/xB19cx

I na koniec pastelowo różowa sukienka z koronką, którą zamówiłam trochę pod wpływem impulsu. Pierwsza sprawa jest taka, że sukienka wymaga cielistej, najlepiej bezszwowej bielizny. Prawie całe plecy pokryte są koronką, co najlepiej zobaczycie na zdjęciach katalogowych. Podoba mi się także wykończenie koronką dołu. Spodziewałam się tylko nieco sztywniejszego materiału, takiego który nadałby sukience elegancji i szyku. Sukienka idealnie nada się na wakacyjną imprezę, na plaży czy nad jeziorem, ale nie będzie odpowiednia na wesele.





https://goo.gl/ZAD5DW

Podsumowując krótko, zamówienie z ROMWE uważam za udane. Ubrania są dobrej jakości, ładnie wykończone i pasują rozmiarowo. Najbardziej jestem zadowolona z sukienki z frędzelkami w egzotyczny wzór.


Jestem ciekawa czy Wam wpadło coś w oko z moich plażowych nowości? :)

Zobacz także...

35 komentarzy

  1. zawsze bardzo podobają mi się Twoje zamówienia, pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobny wniosek :D W każdym ciuszku wyglądasz olśniewająco :D Hiszpanka z frędzlami prezentuje się świetnie.

      Usuń
  2. Koronkowa sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, bosko wyglądasz wszystko idealnie trafiłaś :) pomagam $19.99;15.99;17.99

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyły mnie kombinezony <3 CUDOWNE!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haftowany kombinezon jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna ta ostatnia sukienka, klik - 15,99$, 17,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka z koronką wygląda bosko. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. HISZPANKA Z FRĘDZLAMI jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciuszki iście wakacyjne tylko gdzie to słońce:D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle pokazujesz same cudeńka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haftowany kombinezon i pudrowa sukienka przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest przepiękna! Z chęcią bym sobie taką kupiła na wesele :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka z koronką jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka z koronką ma przepiękny kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten kombinezon wygląda rewelacynie ! Podoba mi się :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana we wszystkim wyglądasz obłędnie ;)
    Oczywiście poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy wybrałaś! Mamy bardzo podobny styl :D :)
    Poklikane, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. We wszystkich trzech propozycjach wyglądasz ślicznie;) Ale mi chyba najbardziej podoba sie kombinezon z haftem;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same wspaniałości ;) 12,99 15,99 17,99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Różowa sukieneczka idealnie wpasowuje się w mój styl <3 Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezon i sukienka są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta hiszpanka, kombinezon też fajny:)
    poklikane:) (15,99; 12.99; 17.99)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka z frędzlami (15.99) wymiata, jest naj!<3
    Kombinezonik (12.99) też dobrze na Tobie wygląda:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś, najbardziej podoba mi się ten granatowy kombinezon, ale wszystko świetne:)
    klik: 15.99; 12.99; 14.99

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga