Romantyczne sukienki i letnie nowości / Romwe, Zaful i SH

28.6.17

Hej Dziewczyny! Końcówka czerwca już za pasem. Mój ulubiony miesiąc dobiega końca, mogę podsumować pozytywnie, także pod względem nowości w szafie. Niedawno na blogu publikowałam propozycje sukienek na wesele, a dzisiaj przychodzę do Was z nowościami bardziej luźnymi, na co dzień, chociaż nie tylko. Kilka dni temu odebrałam wyczekiwaną paczuszkę z ZAFUL, mam też do pokazania zaległe nowości z ROMWE i kilka perełek z ciucholandu. Większość rzeczy w wakacyjnych, letnich klimatach.


Jasna sukienka z wzorem wiosennych gałązek jest delikatna i przewiewna, w sam raz na jakiś romantyczny spacerek lub sesję zdjęciową. Prezentuje się dosyć elegancko, materiał wierzchni jest szyfonowy, długość mini. W talii można zawiązać pasek, na przód lub tył jak kto woli. Sukienka jest oczywiście na podszewce. Mam na sobie rozmiar L, największą z dostępnych. 



https://goo.gl/FHvayu

Błękitna sukienka w łączkę miała być propozycją bardziej na co dzień, ale tym razem nie trafiłam z rozmiarem. Wzięłam L i sukienka okazała się na mnie dużo za luźna i przydługa. No cóż, akurat tej sukienki nie widziałam wcześniej na realnych zdjęciach. Zamówiłam ją w ciemno. Ogólnie sukienka jest pięknie wykonana i nie odbiega od zdjęć katalogowych, ale przyznaję, że wymiarów nie sprawdzałam. Żałuję, że nie wzięłam mniejszej, w tym wypadku myślę, że M-ka byłaby ok.
https://goo.gl/eTgKWf

Podczas 3 urodzin sklepu Zaful było mnóstwo promocji. Każdego dnia pojawiło się kilka ofert specjalnych, gdzie ubrania miały bardzo niskie ceny. Wtedy też udało mi się trafić na letni kombinezon w cenie 4$, podczas gdy normalnie jego cena wynosiła ok. 20$, a teraz z tego co widzę niecałe 10$. Kombinezon wzięłam w rozmiarze XL i jest w sam raz. Wypada na rozmiar M/L. Materiał cienki, ramiączka regulowane, jestem bardzo zadowolona.
https://goo.gl/VhpEBx

Lato to czas krótkich szortów, które osobiście na co dzień noszę najczęściej. Są praktyczniejsze od spódnic i sukienek. To moje pierwsze krótkie spodenki z azjatyckiego sklepu. Do spodni i szortów jakoś nigdy nie miałam przekonania, ale jak się okazało, niesłusznie. Wystarczy dokładnie sprawdzić podane wymiary i porównać je z jakimiś spodenkami w domu. Tutaj zdecydowałam się na największy z dostępnych rozmiarów i szorty są w sam raz. Wzbogacają je haftowane różyczki i delikatne przetarcia.

https://goo.gl/q2cqWC

SZARA BLUZA Z RÓŻAMI >klik<
Na Romwe zdecydowałam się też na szarą haftowaną bluzę. Już raz ją pokazywałam na blogu, ale tym razem zdecydowałam się na mniejszy rozmiar. Poprzednia okazała się trochę za duża, a to dodatkowo krój oversize.
https://goo.gl/SDeEoG

PEREŁKI Z CIUCHOLANDU 
Ostatnio udało mi się znaleźć kilka fajnych ubrań w ciucholandzie. Każda z tych rzeczy kosztowała niecałe 15zł. Sama nie wiem jak tego dokonałam, bo w mojej okolicy większość lepszych sklepów z używaną odzieżą jest okupowanych przez tzw. handlary. Wszystko jak nowe, a najbardziej cieszę się z czarnej marynarki/narzutki w kwiaty. Jest cudna! ♥



Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko? :) 

Zobacz także...

23 komentarzy

  1. Pierwsza sukienka w kwiaty bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się kombinezon, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna kusi mnie ta pierwsza sukienka ;) 18,99 17,99 9,49 24,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się zawsze Twoje ciuszki :) Ale te z SH to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Tobie wszystko pięknie leży, bardzo podoba mi się ta pierwsza sukienka ala kimono. Oraz kombinezon. Teraz kosztuje $9.49

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka jest śliczna. Myślę że będę szukać czegoś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka w kwiaty i bluza w róże są świetne. Zakupy zdecydowanie udane :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza jest śliczna i ma cudny wzór, kombinezon też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi podoba się różowa koszula i szorty = duet idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza sukienka szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza sukineka jest wspaniała! Kombinezon również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie sukienki widziałam w sklepach internetowych i obie bardzo mi się obie podobają, ale obie, niestety, byłyby na mnie za szerokie ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Moniko. Wybacz ze dop się dokopalam do Ciebie. Ostatnio czas mi się kurczy. Piekne sukienki masz. Chyba sie przyczaje, bo to zdecydowanie moje kolory. Dziękuję ze do mnie wpadłas i poklikalas. W ramach rewanżu dodaje Cię do obserwatorów i bede zaglądać, co by Ci od tej pory na bieżąco klikać 😘 pozdrawiam

    http://ewuczkarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga