Romantyczne sukienki i letnie nowości / Romwe, Zaful i SH

28.6.17

Hej Dziewczyny! Końcówka czerwca już za pasem. Mój ulubiony miesiąc dobiega końca, mogę podsumować pozytywnie, także pod względem nowości w szafie. Niedawno na blogu publikowałam propozycje sukienek na wesele, a dzisiaj przychodzę do Was z nowościami bardziej luźnymi, na co dzień, chociaż nie tylko. Kilka dni temu odebrałam wyczekiwaną paczuszkę z ZAFUL, mam też do pokazania zaległe nowości z ROMWE i kilka perełek z ciucholandu. Większość rzeczy w wakacyjnych, letnich klimatach.


Jasna sukienka z wzorem wiosennych gałązek jest delikatna i przewiewna, w sam raz na jakiś romantyczny spacerek lub sesję zdjęciową. Prezentuje się dosyć elegancko, materiał wierzchni jest szyfonowy, długość mini. W talii można zawiązać pasek, na przód lub tył jak kto woli. Sukienka jest oczywiście na podszewce. Mam na sobie rozmiar L, największą z dostępnych. 



https://goo.gl/FHvayu

Błękitna sukienka w łączkę miała być propozycją bardziej na co dzień, ale tym razem nie trafiłam z rozmiarem. Wzięłam L i sukienka okazała się na mnie dużo za luźna i przydługa. No cóż, akurat tej sukienki nie widziałam wcześniej na realnych zdjęciach. Zamówiłam ją w ciemno. Ogólnie sukienka jest pięknie wykonana i nie odbiega od zdjęć katalogowych, ale przyznaję, że wymiarów nie sprawdzałam. Żałuję, że nie wzięłam mniejszej, w tym wypadku myślę, że M-ka byłaby ok.
https://goo.gl/eTgKWf

Podczas 3 urodzin sklepu Zaful było mnóstwo promocji. Każdego dnia pojawiło się kilka ofert specjalnych, gdzie ubrania miały bardzo niskie ceny. Wtedy też udało mi się trafić na letni kombinezon w cenie 4$, podczas gdy normalnie jego cena wynosiła ok. 20$, a teraz z tego co widzę niecałe 10$. Kombinezon wzięłam w rozmiarze XL i jest w sam raz. Wypada na rozmiar M/L. Materiał cienki, ramiączka regulowane, jestem bardzo zadowolona.
https://goo.gl/VhpEBx

Lato to czas krótkich szortów, które osobiście na co dzień noszę najczęściej. Są praktyczniejsze od spódnic i sukienek. To moje pierwsze krótkie spodenki z azjatyckiego sklepu. Do spodni i szortów jakoś nigdy nie miałam przekonania, ale jak się okazało, niesłusznie. Wystarczy dokładnie sprawdzić podane wymiary i porównać je z jakimiś spodenkami w domu. Tutaj zdecydowałam się na największy z dostępnych rozmiarów i szorty są w sam raz. Wzbogacają je haftowane różyczki i delikatne przetarcia.

https://goo.gl/q2cqWC

SZARA BLUZA Z RÓŻAMI >klik<
Na Romwe zdecydowałam się też na szarą haftowaną bluzę. Już raz ją pokazywałam na blogu, ale tym razem zdecydowałam się na mniejszy rozmiar. Poprzednia okazała się trochę za duża, a to dodatkowo krój oversize.
https://goo.gl/SDeEoG

PEREŁKI Z CIUCHOLANDU 
Ostatnio udało mi się znaleźć kilka fajnych ubrań w ciucholandzie. Każda z tych rzeczy kosztowała niecałe 15zł. Sama nie wiem jak tego dokonałam, bo w mojej okolicy większość lepszych sklepów z używaną odzieżą jest okupowanych przez tzw. handlary. Wszystko jak nowe, a najbardziej cieszę się z czarnej marynarki/narzutki w kwiaty. Jest cudna! ♥



Dajcie znać czy coś Wam wpadło w oko? :) 

Zobacz także...

21 komentarzy

  1. Pierwsza sukienka w kwiaty bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się kombinezon, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna kusi mnie ta pierwsza sukienka ;) 18,99 17,99 9,49 24,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się zawsze Twoje ciuszki :) Ale te z SH to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Tobie wszystko pięknie leży, bardzo podoba mi się ta pierwsza sukienka ala kimono. Oraz kombinezon. Teraz kosztuje $9.49

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza sukienka jest śliczna. Myślę że będę szukać czegoś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka w kwiaty i bluza w róże są świetne. Zakupy zdecydowanie udane :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest śliczna i ma cudny wzór, kombinezon też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi podoba się różowa koszula i szorty = duet idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza sukienka szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza sukineka jest wspaniała! Kombinezon również mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

sammydress

Archiwum bloga