PREZENTY DLA MAMY | Zestaw upominkowy ePrezenty + ciśnieniomierz Diagnostic DM-400 IHB

24.5.17

Już niedługo 26 maja - Dzień Matki. To wyjątkowa data dla wielu kobiet i idealna okazja na złożenie życzeń, podziękowania. W końcu gdyby nie nasze mamy, to nas by tutaj nie było. Niedawno publikowałam na blogu listę kosmetycznych propozycji na upominek, a dzisiaj przychodzę z kolejnymi pomysłami, tym razem takimi, które sama postanowiłam zrealizować. W tym roku podaruję mamie personalizowany zestaw prezentowy ze sklepu ePREZENTY oraz ciśnieniomierz od DIAGNOSIS. Zapraszam na małą prezentację tych rzeczy.


Sklep ePrezenty poznałam w ubiegłym roku. Od tamtej pory często przeglądam ich stronę w poszukiwaniu pomysłów na wyjątkowy upominek dla najbliższych. Przed większymi świętami, ważnymi datami w ciągu całego roku, z reguły propozycje pojawiają się już na pierwszej stronie. Na obecną chwilę znajdziemy tam mnóstwo inspiracji na Dzień Matki lub Komunię. Oferta jest bardzo różnorodna, a najlepsza w tym wszystkim jest możliwość osobistej personalizacji, nawet na tak drobnych rzeczach jak biżuteria. Ja zdecydowałam się na praktyczny zestaw ręczników i filiżankę, zapakowane w ozdobnym koszu. Ręczniki są w dwóch rozmiarach, 70x140 i 50x100. Na większym, kremowym, bardzo starannie został wykonany grawer. Filiżanka również posiada ten sam napis. W ubiegłym roku zamawiałam tort z ręczników (recenzja tutaj) i muszę Wam powiedzieć, że są one naprawdę znakomitej jakości. Dlatego też teraz zdecydowałam się na podobny zestaw.





DIAGNOSTIC CIŚNIENIOMIERZ DM-400 IHB
Drugim upominkiem, który już kilka dni temu podarowałam mamie, jest ciśnieniomierz Diagnostic DM-400 IHB. Prezent praktyczny i dla mojej mamy wręcz niezbędny. Poprzedni ciśnieniomierz ciągle się psuł, aż w końcu oddany na gwarancję nie dał się naprawić. Już wtedy wiedziałam, że konieczny będzie zakup nowego. Zaufałam w tej kwestii sprawdzonej firmie Diagnosis, która jest dystrybutorem kosmetyków i produktów medycznych. Wybór padł na ciśnieniomierz naramienny DM-400 IHB. Jest to ciśnieniomierz automatyczny zasilany bateriami (dołączone w zestawie), posiada duży czytelny wyświetlacz i funkcję zapisu 60 pomiarów dla dwóch osób. Mierzenie ciśnienia jest proste, mankiet pompuje się automatycznie, a po chwili na wyświetlaczu ukazuje się wynik. Ten model mierzy ciśnienie także przy nieregularnym pulsie. Do zestawu oprócz czarnego futerału ochronnego dołączona została gratis książeczka z wiosenną dietą. Znajdziemy w niej gotowe przepisy i zalecenia dietetyczne na 14 dni. Posiłki są proste i łatwe w przygotowaniu, nawet przez osoby starsze. 





Jestem ciekawa co myślicie o takich praktycznych upominkach? Napiszcie koniecznie co Wy przygotowujecie dla swoich mam z okazji ich święta? :) 

Zobacz także...

11 komentarzy

  1. Ciśnieniomierz zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zazwyczaj wybieram takie praktyczne rzeczy spersonalizowane też bardzo lubię, natomiast tym razem chcę mamę zabrać do salonu na jakiś zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie praktyczne upominki zawsze się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, uwielbiam praktyczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne propozycje, piękne ręczniki i filiżanka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ciśnieniomierz z Diagnostic i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te ręczniki, filiżanki, sama bym się ucieszyła z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik ręczników i ta filiżanka słodko wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga