DENIM WISHLIST & LACE BLUE DRESS

24.4.17

Hej Dziewczyny! Dzisiaj zapraszam na mały przegląd jeansowych nowości kilku moich ulubionych sklepach. Część z tych rzeczy zamówiłam i niebawem pokażę je Wam w haul'u zakupowym. Po ostatnich zakupach, które pokazywałam Wam tutaj) przekonałam się do kupowania spodni online. Wiem już mniej więcej jaki rozmiar jest dla mnie dobry i na co poza długością zwracać uwagę. Zobaczymy czy moje kolejne wybory okażą się trafne. Nieco lepiej sprawa wygląda z koszulami czy kurtkami, z którymi mimo mojego wysokiego wzrostu na ogół nie mam problemów. Do zestawienia starałam się wyszukać perełki, bestsellery sklepów takich jak Shein, Romwe czy Zaful, Rosegal. Zwróciłam także uwagę na niebieskie koronkowe sukienki z Rosegal, które ładnie wyglądają w połączeniu z chociażby jeansową kurteczką. Znajdziecie je wpisując w wyszukiwarce sklepu frazy "lace blue dress" oraz "mini fashion dress".


Jednym z wiosennych trendów są hafty. Połączenie wyszywanych kwiatów czy innych wzorów na jeansie to opcja, z której korzysta mnóstwo popularnych sieciówek i sklepów internetowych. Jeans jest dobrym materiałem bazowym do takich urozmaiceń.






Dajcie koniecznie znać czy lubicie jeans tak jak ja oraz co sądzicie o moich propozycjach? Przekonują Was te haftowane wzorki czy może niekoniecznie? :)

Zobacz także...

19 komentarzy

  1. Jest i moja kurteczka, dla mnie mega :) Uwielbiam denim z haftami :) 35$, 11,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne, w tym sezonie na pewno kupię sobie coś z haftem

    OdpowiedzUsuń
  3. Te koszule sa super ! A zawsze marzyła mi się spódnica krótka ogrodniczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeansowe to tylko spodnie dla mnie Ale takie ciemne proste i nie podarte; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie ładne te krótkie spodenki z Romwe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poluję na ogrodniczki, ale ciężko mi znaleźć ..
    Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrodniczki super :) weszłam ci w wszystkie linki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na jakieś spodnie z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jestem jedyną osobą która nie ulegnie modzie i nie przekona sie do jeansu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę nad zakupem ogrodniczek w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie z dziurami nie podobają mi się. Za to koszule z kwiatami są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dżins z haftami wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tez sie podoba motyw kwiatowy na spodniach, czy bluzkach. Zamierzam sobie takie sprawic. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze kochałam haftowany dżins, cieszę się, że ta moda wraca. Co prawda ja teraz w dwupaku to tylko ogrodniczki wchodzą w grę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pierwsze szorty wyglądają cudownie! Jestem ciekawa, jak z jakością :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga