MAKEUP REVOLUTION Ultra Pro HD Fair | paleta do konturowania dla jasnej cery

29.3.17

Temat konturowania twarzy nie był zbyt często poruszany na moim blogu. Mogę śmiało powiedzieć, że niewiele bronzerów przewinęło się przez moją kosmetyczkę. Jestem większą fanką róży, ale to właśnie za pomocą bronzera możemy wspaniale podkreślić naturalne rysy twarzy lub nawet je optycznie zmienić. Mam jasną karnację i dość ciężko było mi znaleźć coś odpowiedniego, ale chyba jestem na dobrej drodze. Zapraszam Was dzisiaj na recenzję palety do konturowania Makeup Revolution Ultra Pro HD w odcieniu Fair.



Palety Ultra Pro HD dostępne są w wersjach pudrowych i kremowych. Ja zdecydowałam się na pudrową i najjaśniejszy z 3 dostępnych wariant, czyli wersję Fair. Poza nią dostaniecie palety Light Medium oraz Medium Dark, które być może sprawdzą się przy ciemniejszych lub oliwkowych karnacjach.



Paletka jest dość duża i ma swoje miejsce w szufladzie mojej toaletki. Nie zabieram jej ze sobą w podróże ani na wyjazdy. Tworzywo z jakiego została wykonana to dość cienki plastik, obawiam się, że upadek na podłogę, płytki mógłby zakończyć się nieciekawie, tym bardziej że formuła poszczególnych cieni jest pudrowa. Wersja Fair zawiera 7 matowych pudrów do konturowania oraz 1 rozświetlacz (ten najjaśniejszy kwadracik). 


Cienie mają bardzo dobrą pigmentację, szczególnie te ciemniejsze. W górnym rzędzie znajduje się rozświetlcz. Posiada on srebrne wykończenie i niestety kompletnie nie wpisuje się w mój gust, a może inaczej - nie pasuje on do mojego typu urody. Na szczęście z pudrów do konturowania jestem bardziej zadowolona.


Mam owalny kształt twarzy, z bronzerami nie lubię przesadzać. Liczy się dla mnie delikatny efekt, podkreślenie naturalnych rysów twarzy, bez specjalnego modelowania i optycznego wyszczuplania policzków czy też nosa. Na początek używam dwóch pierwszych cieni z dolnego rzędu. Mieszam je pędzlem, strzepuję nadmiar i nakładam szybkimi ruchami na policzki, następnie przechodzę do linii włosów przy skroniach. Początkowo wygląda to wszystko dość komicznie, cały szkopuł tkwi w rozcieraniu. Lepiej zrobić to dokładnie i nawet zbyt mocno rozetrzeć bronzer niż zostawić plamy albo co gorsze, odcinającą się linię wzdłuż policzka. W rozcieraniu pomocne bywają jasne cienie z górnego rzędu. Na koniec resztkami brązera na pędzlu omiatam linię żuchwy i delikatnie szyję, żeby wszystko ładnie ze sobą współgrało. Trzeci cień w górnym rzędzie fajnie sprawdza się do rozjaśniania okolicy pod oczami. Trochę niewykorzystany jest u mnie najciemniejszy kwadracik, myślę, że z nim poczekam do lata.



Podsumowując, paleta Makeup Revolution w odcieniu Fair to według mnie bardzo dobra propozycja dla jasnych karnacji. Cienie do konturowania są matowe, więc to już duży plus. Ładnie się z nimi pracuje, nie sprawiają większych problemów przy rozcieraniu. Makijaż utrzymuje się ładnie przez większość dnia. W końcu mam porządną paletę z którą mogę poćwiczyć konturowanie. Wszystkie palety Ultra Pro HD znajdziecie w drogerii Ladymakeup.


Dajcie znać jak podoba się Wam ta paleta z Makeup Revolution? Jak tam u Was z konturowaniem twarzy? :)

Zobacz także...

47 komentarzy

  1. Bardzo mi się podoba dobór odcieni do konturowania i dodatek pudru bananowego. Paleta wygląda bardzo uniwersalnie i sądzę, że sprawdzi się u niejednej miłośniczki konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uniwersalna! Tego słowa zdecydowanie zabrakło w mojej recenzji, masz racje paleta sprawdzi się u wielu osób, pudry są bardzo fajnie dobrane pod względem kolorystycznym :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak i do tego matowe, no poza rozświetlaczem, ale to wiadome :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja także, szczególnie czekoladki do makijażu oczu :)

      Usuń
  4. nigdy nie umiałam knturwaćxD mam jakiś bronzer i nawet pędzel spycjalnie do tego, ale jak dam g mało to mam rwrażenie że d nie ma a jak za dużo to czuję się jak z plamą na policzku. Niestety nie umiem nic pomiędzy więc zazwyczaj pada na delikatną wersję albo bez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może problem tkwi w pędzelku, który kiepsko rozciera? Trening czyni mistrza, nie poddawaj się i próbuj :) Ja na początku też sceptycznie podchodziłam do konturowania, bronzerów używałam sporadycznie, przeważnie tylko latem, ale testowanie coraz to nowych kosmetyków w końcu doprowadziło mnie do tego, że coś tam się nauczyłam :) Ta paletka z Makeup Revolution to według mnie też dobra propozycja do nauki konturowania, jak coś nie wyjdzie to można próbować tymi jasnymi pudrami rozprowadzić ciemniejszy bronzer :)

      Usuń
  5. wow, spory wybór odcieni brązu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy, beże i puder bananowy, w efekcie bardzo przyjemna paleta, z którą można ćwiczyć konturowanie albo nawet używać z niej tylko samych jasnych pudrów :)

      Usuń
  6. fajne kolory ma ta paletka, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja Fair jest taka dość uniwersalna, dzięki śliczne za miłe słowa ♥

      Usuń
  7. Lubię brąz na policzkach , ale wystarczy mi jeden , choć paleta jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden, a dobry bronzer to skarb :) Ja jeszcze na taki nie trafiłam, dlatego pomyślałam, że może w takiej palecie znajdę w końcu coś dla siebie i nie pomyliłam się :)

      Usuń
  8. Wygląda na to, że może się świetnie sprawdzać, ma bardzo dobrze dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja do konturowania mam kółeczko z Gosha i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sobie sprawdziłam w internecie i bardzo fajnie się prezentuje to kółeczko broznerów (to w odcieniu 001 Light), myślę że też byłabym z niego zadowolona :)

      Usuń
    2. Właśnie też się zastanawiam nad tym kółeczkiem - podoba mi się, że na jednej palecie jest bronzer, rozsietlacz i róż, czyli wszystko co trzeba do konturowania. Teraz mam rozświetlaczw płynie z Gosha i jestem bardzo zadowolona więc liczę że kołko też będzie super ;)

      Usuń
  10. Wygląda naprawdę ładnie. Ja jeszcze nigdy wprawdzie powiedziawszy nie konturowałam, ale jak widzę takie paletki to mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ta paleta jest idealna na początek do nauki konturowania :) Bardzo pomocne przy rozcieraniu są te jasne pudry :)

      Usuń
  11. Makaup Revolution ma wszystkie produkty bardzo dobre. Jak na razie nie spotkałam się z czymś co by mi nie pasowało:) No i przez Ciebie kolejny "chciej" do listy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę tutaj fankę kosmetyków MUR :) Ja lubię ich palety cieni do powiek, szczególnie czekoladki. Mają tak bogaty asortyment, że każda z nas znajdzie coś dobrego dla siebie :)

      Usuń
  12. I odcienie i jakość bardzo mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba muszę powiedzieć 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam swoje ulubione produkty do konturowania więc ta "paleta" raczej do mnie nie trafi

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam paletę Mur ultra countur :) jakoś tak się nazywa i sprawdza się rewelacyjnie :) tylko moja ma troszkę inną tonacje kolorystyczną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta firma ma paletek do wyboru całkiem sporo :) Kosmetyki mają przystępne ceny i jakościowo też wypadają całkiem nieźle, fajnie że jesteś zadowolona ze swojej :)

      Usuń
  16. Fajna paletka, chyba musze kupić koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Osobiście mam parcie na przetestowanie jakiejś kremowej wersji więc jeśli tylko uda mi się namierzyć to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką paletkę bym przygarnęła !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie nie znam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie dobrany zestaw kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciągle się nad nią zastanawiam ;) Może w przyszłości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie mnie zachęciłaś do zakupu tej paletki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda bardzo fajnie, może kiedyś ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam okazję jej używać i byłam z niej zadowolona !

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie się prezentuje ta paletka :) Ja póki co jestem wierna Kobo Sahara Sand :)

    pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobać to mi się podoba ale ja wciąż ie jestem przekonana do tego typu palet, mam swoje ulubione rozświetlacze i bronzery w osobnych opakowaniach, które zawsze mogę zabrać ze sobą a to jest dość duże, z kolei jeszcze nie miałam tak owego osprzętu wiec może się w końcu dam namówić 😊 wygląda fajnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam tą firmę, mają dobre produkty, a ta paletką dla mnie to cudoo:)
    Super wpisa i przy okazji zapraszam do mnie dopiero zaczynam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna ta paletka, chętnie bym sobie ją sprawiła, bo znudził mi się już mój bronzer z Kobo :D Jest fajny, ale potrzebuję odmiany :P

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga