Haftowane nowości z ROMWE

26.3.17

Witajcie niedzielnie! Liczyłam na ciepły, słoneczny dzień, ale niestety nie tym razem... może za tydzień? Wiosna coś nie może dotrzeć do mojego regionu. Dzisiaj nie mam kompletnie weny do pisania recenzji, dlatego pomyślałam, że pokażę Wam nowości z ROMWE. Tak, tak, wiem, znowu hafty. Ale nic nie poradzę na to, że ten wiosenny trend tak przypadł mi do gustu. ;) Zdecydowałam się na kolejną koszulę i bluzę z haftowanymi elementami.


Niebieska koszula w paseczki z ozdobnymi haftami to mój must have na wiosnę. To już moja trzecia w takim folkowym stylu. Dwie pozostałe zobaczycie tutaj, w sumie niedawno o nich pisałam. Ta zachwyca lekkością i subtelnością wzoru (jest on też z tyłu, co zobaczycie na zdjęciach katalogowych). Materiał jest dość przyjemny, nie elektryzuje się. Mój rozmiar to L, koszula jest dość luźna, co widać po zdjęciach. Nie jest to taliowany model. Jestem zadowolona, mniejszy rozmiar mógłby być za wąski w ramionach. Planuję ją łączyć w zwykłych, dziennych zestawach po prostu z jeansami i adidasami.

https://goo.gl/31TmHS

CZARNA BLUZA Z RÓŻAMI >klik<
Bluza zwróciła moją uwagę swoim minimalistycznym z jednej strony stylem, ale przede wszystkim tymi różami. Są one tylko na rękawach, symetrycznie po obu stronach. Materiał jest miękki i przyjemny w dotyku, tylko te haftowane róże są troszkę sztywne, ale myślę, że to kwestia czasu i kilku prań. W tym wypadku również wybrałam rozmiar L i jest w sam raz. Jeśli szukacie ciekawej czarnej bluzy, takiej na co dzień (lub nie tylko) to polecam zaglądnąć na Romwe, ostatnio pojawiło się tam sporo ciekawych nowości.

https://goo.gl/zAm6Om

Podsumowując, z obu rzeczy jestem bardzo zadowolona. Zamówienie jak zwykle zostało dostarczone kurierem GLS w ciągu około 7-10 dni. Cały czas dostępny jest nr śledzenia przesyłki, więc wiadomo mniej więcej kiedy kurier zapuka do drzwi. 


Jestem ciekawa jakie wiosenne trendy Wam przypadły do gustu w tym roku? Hafty, falbanki, a może strzępione spodnie? ;)

Zobacz także...

14 komentarzy

  1. Są i moje ulubione hafty, wszystko super :) 23,99, 20,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula kupiła mnie odkąd ją pierwszy raz zobaczyłam na Twoim Insta

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza genialna <3

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam hafty dlatego wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie koszule, a ten motyw jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię hafty , zwłaszcza na kimś <3
    Dlatego obydwie Twoje zdobycze bardzo mi się podobają !
    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i koszula :D Lubie jak jest dużo fotek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Są cudowne te hafty, wczoraj patrzyłam na koszulkę z krótkim rękawem z takimi wzorami i chyba ja kupie 😊

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga