Nowości z DRESSLINK / koszule, portfel i pędzelki do zdobień paznokci

20.2.17

W styczniu podzieliłam się z Wami moją wishlistą ze sklepu DRESSLINK. Jak Wam wtedy wspomniałam sklep odnowił swoją stronę. Przeglądanie przedmiotów jest teraz łatwiejsze i wygodniejsze, bo zdjęcia są duże i przejrzyste. Mamy też sporo zdjęć na modelkach, czego brakowało mi wcześniej. Zamówienie szło do mnie niecały miesiąc. Po statusie przesyłki sprawdziłam, że paczka dość długo pozostawała w kontroli celnej, stąd to opóźnienie. Ale robiąc zakupy w zagranicznych sklepach trzeba się z tym liczyć. Przejdźmy do zamówienia. 


KOSZULA W GROSZKI
Uwielbiam groszki, kropeczki. Mam już bardzo podobną koszulę tylko w odwróconej kolorystyce. Teraz do szafy dołączyła czarna w białe groszki. Koszula jest dopasowana, dobrze leży, wybrałam rozmiar L. Czasem koszule z azjatyckich sklepów są wykonane z niemiłego poliestru. W tym wypadku materiał jest przyjemny w dotyku i dość miękki, z czego bardzo się cieszę.

https://goo.gl/Opq3rF

KOSZULA W PSY
Przeglądając ofertę sklepu wpadła mi w oko też koszula z motywem piesków. Koszula jest cieniutka, pod spód wypada (chociaż latem może niekoniecznie) ubrać biały lub cielisty top. Wzór piesków jest uroczy, przyznajcie same? W tym wypadku jest to rozmiar uniwersalny, koszula ma rękawy do/przed łokieć i będzie dobra na szczupłe osoby. Rękawki posiadają guziczek, który ledwo dopięłam.

https://goo.gl/Whp0FC

PORTFEL Z KOKARDKĄ
Kolejną rzeczą jest portfel. Zamówiłam go dla mamy. Portfelik dostępny jest w wielu kolorach, ja wybrałam wersję różową. Kobaltowy też jest piękny. Takie same widziałam ostatnio w galerii w jednym ze sklepów. Jakość i wykonanie oceniam bardzo dobrze. Zamek nie zacina się, a w środku jest kilka przydatnych przegródek. Dodatkowo można sobie dopiąć uchwyt.


https://goo.gl/YYw0By

PĘDZELKI DO PAZNOKCI
Zdobienie paznokci nie jest moją najmocniejszą stroną. Z reguły stawiam na najprostsze rozwiązania, pyłki, naklejki wodne. Postanowiłam jednak spróbować czegoś więcej i zamówiłam sobie zestaw pędzelków właśnie do malowania na paznokciach. Pędzle są bardzo sztywne, niedługo zmieniam hybrydy na nowe, więc akurat je wypróbuję. Mają piękny design.

https://goo.gl/hB8UFV

Podsumowując, zamówienie z Dresslink uważam za udane. Koszul nigdy dość, ta w kropki na pewno będzie jedną z moich ulubionych. Pieski czekają raczej na lato i wakacje. Mama jest zadowolona z portfela. Pędzelki mają piękny wzór na trzonkach, a czy sprawdzą się w praktyce to dopiero się okaże. Na pewno dam Wam znać czy okazji wpisu na temat jakiegoś manicure. :)


Co sądzicie o moich nowościach? Macie jakieś podpowiedzi co do malowania wzorków na hybrydach? :)

Zobacz także...

24 komentarzy

  1. Koszula w pieski jest boska! :) a w kwestii wzorów na paznokciach nie pomogę bo mi to nie bardzo wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie te pieski na koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel jest uroczy :) Ale jak dla mnie wygrywa koszula w kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobycze a koszula w piesełki boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo całkiem fajne zamówienie zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula w pieski urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio nawet nie mam czasu na malowanie paznokci, ale takie pędzelki muszę sobie kiedyś sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodziaki ;) Bardzo gustownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszule są extra, szczególnie ta w pieski :) pędzelki są śliczne, sama muszę jakieś do zdobień upolować, może skuszę się na te :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka w pieska jest słodka :) ale groszki zdecydowanie wygrywają :) jestem ciekawa jak sprawdzą się pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zamówienie. Koszule są super

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiło Ci się fajne zamówienie, a koszula w psiaki wymiata.☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koszule i ta w pieski za niecałe 10 dolarów wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rety! Piękna jedna i druga ta koszula <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsza koszula fajna, portfel i pędzle urocze

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zamówionko. Koszula w kropki świetna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszula w groszki rewelacyjna. Rozmiar jest adekwatny do tego, co nosisz zwykle? Wzięłaś L i zwykle też jest to L?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczności!Takie koszule i portfel i akcesoria do paznokci też chcę! :)

    OdpowiedzUsuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga