MANICURE HYBRYDOWY SEMILAC | JAKIE KOLORY WYBRAŁAM NA POCZĄTEK?

18.4.16

Hej Dziewczyny! 

Obiecałam ostatnio, że pokażę Wam z bliska moje lakiery hybrydowe, zatem dzisiaj zapraszam właśnie na taki wpis. Manicure hybrydowy robię sobie w domu od niedawna, więc i moja kolekcja nie jest jakaś imponująca, ale jak na początek myślę, że w sam raz. Jeszcze nawet nie zdążyłam tych wszystkich kolorów użyć, dlatego nie będę Wam pisać jak się nimi maluje. O tym na pewno z czasem na blogu pojawią się nowe wpisy. Na obecną chwilę wszystkie lakiery, jak też akcesoria do wykonana hybryd pochodzą z marki SEMILAC. Niedawno opublikowany wpis o zestawie startowym z lampą LED 6W cieszy się dużą popularnością, więc temat chyba cały czas jest na topie. 

Jesteście ciekawe jakie kolory wybrałam na początek? Jeśli tak, to zapraszam do czytania i oglądania.

manicure hybrydowy Semilac

Wybrać te kilka lakierów na początek z ponad setki nie było wcale łatwo. Od początku wiedziałam, że wśród moich lakierów znajdzie się coś beżowego i coś różowego. Postawiłam także na złotko z myślą o zdobieniach. Mięta wpadła z okazji wiosny. A trzy dodatkowe kolorki udało mi się wybrać w rozdaniu. Ciemno-czerwony lakier pochodzi z zestawu startowego, więc nie miałam na niego wpływu. 



Lakier w odcieniu 032 Biscuit jest chyba jednym z najpopularniejszych. Niezwykle subtelny odcień nude, pasuje na każdą okazję, czy to ślub czy praca w której wymagany jest dress code. Taki kolor jest też idealny do malowania na nim wszelkich zdobień lub naklejania naklejek wodnych. 

Tuż obok niego na wzorniku możecie zobaczyć bardzo podobny odcień, jednak z domieszką chłodnego pudrowego różu. To 128 Pink Marshmallow, który przepięknie wygląda z pyłkiem do efektu syrenki. 

Dalej mamy miętę. 022 Mint to soczysta mięta, idealny kolor na wiosnę i lato. Nie zastanawiałam się nad nim długo, bo miętowy kolor lubię od dawna czy to na paznokciach czy ogólnie w ubraniach lub dodatkach. Mięta pięknie się prezentuje w towarzystwie innych pastelowych kolorów. 

131 Lovely Mickey to słodki róż, trochę w stylu Barbie. ;) Ten lakier wybrałam zaraz po miętowym. Jeszcze nie komponowałam ich w jednym manicure, ale na pewno niedługo spróbuję.


Jednym z bestsellerowych lakierów jest 037 Gold Disco. Złoty lakier może niezbyt pasuje do nałożenia na wszystkie paznokcie, ale za to sprawdza się rewelacyjnie do urozmaicenia manicure. Ostatnio nosiłam go na palcach serdecznych w połączeniu z miętą. 

000 Lazure Dream to lakier niestety niedostępny w regularnej sprzedaży. A szkoda! Jest przepiękny, idealnie kremowy, rozbielony, typowy baby blue. Trudno o taki odcień wśród zwykłych lakierów, a co dopiero hybrydowych. Ja wygrałam go w rozdaniu wraz z numerkami 116 i 128.

116 Blueberry Kiss to ciemny fiolet z ogromną ilością malutkich drobinek, co niezbyt dobrze widać na wzorniku, lepiej na zbliżeniu pędzelka. Kolor bajkowy, zazwyczaj nie przepadam za ciemnymi odcieniami lakierów, ale ten jagodowy całus totalnie mnie zauroczył. 

Ostatnim lakierem jest czerwień z drobinkami 026 My Love, który dołączony był do mojego zestawy startowego. Sama pewnie nigdy bym się na niego nie zdecydowała, bo to kompletnie nie mój kolor. Rzadko noszę czerwień na paznokciach, a jeśli już to wybieram bardziej malinowe odcienie.


Przy lakierach hybrydowych ważne jest nakładanie cieniutkich warstw. W większości lakiery potrzebują 2 takich warstw to pełnego krycia lub po prostu do uzyskania głębi koloru. Jeśli kolory są rozbielone, to czasem potrzeba 3 warstw, ale wszystko zależy od koloru. Na wzorniku wszystkie kolorki, które widzicie zostały nałożone w 2 warstwach.



Lakiery kupicie na stronie Semilac, cena jednego to 29,00zł za buteleczkę o pojemności 7ml. Poza przedstawionymi lakierami na mojej liście zakupów są jeszcze kolorki takie jak: 121 Ruby Charm, 123 Szeherezada i 130 Sleeping Beauty. 

Co myślicie o kolorach, które wybrałam? Może macie któryś z nich, a może wszystkie? Dajcie znać jakie kolory Wy wybrałyście na początek przygody z manicure hybrydowym, o ile takowy wykonujecie w domu :)

Zobacz także...

75 komentarzy

  1. blueberry kiss to świetny wybór! ja hybrydy jeszcze nie miałam. w ogóle dopiero niedawno zaczęłam bawić się w malowanie paznokci i wybieram tylko mhoczne kolory^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno w rzeczywistości ten kolorek Blueberry Kiss bardzo by Ci się spodobał :) Semilac ma też zwykłe lakiery, podobno bardzo dobrej jakości :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hehe czyli widzę, że kolory w Twoim guście :)

      Usuń
  3. Podoba mi się kolor 128 i 032 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory są bardzo klasyczne, myślę że wielu osobom przypadną do gustu :)

      Usuń
  4. Nie zdawałam sobie sprawy, że Biscuit i Pink Marshmallow są tak podobne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja też nie? Myślałam, że ten drugi będzie bardziej różowy, ale i tak mi się podoba :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię hybrydy bo są dla mnie niesamowicie wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Między innymi z tego powodu się na nie zdecydowałam. Zwykłe lakiery trzymają się na moich paznokciach tylko ok. 3 dni, a i to nie zawsze, więc hybrydy to niesamowita wygoda i komfort, tym bardziej że lubię mieć na paznokciach jakiś kolor :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wybrałam go po wielu pozytywnych opiniach i nie żałuję :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. W takim razie musimy mieć chociaż trochę podobny gust :)

      Usuń
  8. Mam 032 i uwielbiam ☺ to taki już klasyk ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowanie, lakier jest jest opisywany na wielu blogach, budzi ogromne zainteresowanie :)

      Usuń
  9. Mam 032 i uwielbiam ☺ to taki już klasyk ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka kolorów które przedstawiasz i zdecydowanie moich niekwestionowanym ulubieńcem jest 032 Biscuit :) teraz jednak wpadł do mojej kolekcji Lazure Dream i juz nie mogę sie doczekać aż go użyje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten niebieski lakier jest przepiękny, szkoda że nie jest dostępny normalnie w sprzedaży, na pewno miałby niezłe wzięcie :)

      Usuń
  11. piękne kolory. ;) ja idę w czerwcu na kurs manicure hybrydowego więc pewnie wtedy zacznę swoją przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki kurs to świetna sprawa, też o tym myślę :)

      Usuń
    2. Ja byłam na warsztatach Akademii Semilaca i bardzo mi pomogły z manicurem hybrydowym, dostałam wiele cennych wskazówek, do dziś korzystam z materiałów szkoleniowych jakie dostalam :)

      Usuń
  12. ja tak samo Lazure Dream wygrałam w rozdaniu :) nie zdążyłam go jeszcze użyć, ale na Twoich zdjęciach pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go jeszcze nie używałam, ale na pewno wykorzystam go do jakiegoś wiosennego manicure już niebawem :)

      Usuń


  13. odbiegają od tematu, mam ogromny problem z hybrydą
    oczywiście decydowałam się na zakup całego potrzebnego sprzętu do robienia hybrydy w domowym zaciszu, wszelkie zamówione przeze mnie produkty są marki Semilac nie licząc lampy - ta została zakupiona na Allegro
    problem polega na tym iż moja domowa hybryda jest miękka, cały manicure wykonuje według Twoich wskazówek, a mimo to jest ona nadal miękka, można na niej odcisnąć paznokieć, a po jakimś czasie wraca do pierwotnego stanu, dodatkowo można ją odrywać całymi płatami, taki manicure wytrzymuje do 7 dni

    nie wiem czy źle go wykonuje, czy może lakier jest źle utwardzony, czy to wina lampy, czy może lakierów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero od niedawna robię sobie hybrydy, więc nie jestem znawczynią jeszcze w tym temacie ale mam kilka pomysłów.
      Pierwsze co przychodzi mi na myśl to to czy po nałożeniu bazy przemywasz paznokcie celanerem? Ale zakładam że tak.
      Może to być wina lampy, wszystko możliwe. A może problem tkwi w bazie? Używasz witaminowej? Czytałam że u niektórych osób właśnie ta baza powoduje odchodzenie lakieru od paznokci już po kilku dniach. Ja bym spróbowała drugiej bazy Semilac, lub bazy w ogóle innej marki (z tego co się orientuję to dużo osób poleca NeoNail), może to rozwiązałoby Twój problem, a jeśli nie to zastanowiłabym się nad zmianą/reklamacją zakupionej lampy.

      Usuń
  14. Piękne kolorki :) ale i jakie ładne zdjęcia i kompozycja! :) Baaardzo mi się podoba :) Kurcze ja nie wiem ale u mnie hybryda w ogóle się nie trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za miłe słowa!
      Jeśli masz już zestaw do hybryd to nie poddawaj się, próbuj, zmień może bazę, bo często to jest problem krótkiej trwałości manicure. Ważne jest też żeby nie zalewać skórek i dobrze oczyścić płytkę paznokcia przez nałożeniem bazy, ale zapewne to wiesz :)

      Usuń
  15. 022 cudeńko!Piękne zdjęcia :) Ja mam tylko szary Semilac i 032 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam miętkę jak najbardziej, kolor idealny na wiosnę i lato :) Szare paznokcie mi średnio pasują, ale u kogoś bardzo mi się podobają, szczególnie w jasnych odcieniach szarości :)

      Usuń
  16. Ja od roku zachwycam się semilakiem i używam tych hybryd, mam Biscuit , Mint Lovely Mickey i wiele innych kolorów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana śledzę Twoje wpisy o lakierach hybrydowych :) Semilac to chyba jedna z lepszych marek i przy okazji ceny mają niezbyt wygórowane :)

      Usuń
  17. Ja polecam sleeping beauty, jest piękny, nawet pokazywałam go ostatnio na blogu ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twój wpis :) Chciałam zamówić ten kolorek, ale akurat trafiłam na dzień czy dwa w których był on chwilowo niedostępny. Jednak co się odwlecze to... :)

      Usuń
  18. swoją przygodę z hybrydami zaczęłam kilka dni temu, kupiłam Semilac pink gold i delicate french :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super, w takim razie czekam na wpisy o manicure hybrydowym na Twoim blogu :) Nad Pink Gold sama się zastanawiałam, ale ostatecznie wybrałam złoty :)

      Usuń
  19. 131 jest piękny, ostatnio pomalowałam nim pazurki mamy i dostała duzo komplementów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobał mi się kolor Blueberry Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor przepięknie się mieni, fanki ciemnych odcieni lakierów na paznokciach powinny być nim zachwycone :)

      Usuń
  21. Ten 128 jest uroczy :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, super ze sobą współgrające kolory :) Ja robię manicure hybrydowy u znajomej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory, jednak ja nie przepadam za hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie kolory mega mi się podobają :) a ten złoty to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne odcienie wybrałaś, Semilac stworzył cudną gamę kolorystyczną. Ciężko jest wybrać jednego ulubieńca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście najbardziej musiał spodobać mi się ten, który jest niedostępny w regularnej sprzedaży :p

    OdpowiedzUsuń
  27. O dziwo żadnego z tych nie mam 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Miętka chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne
    Podobają mi się te ciemnjesze kolory

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne te kolorki :) Najbardziej podoba mi się Biscuit i Mint. A miałaś może hybrydy z Pierre rene? Ja ostatnio kupiłam na promocji w Naturze i jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  31. mam kilka z tych kolorów, np. mint, gold disco czy my love:)
    robisz bardzo ładne zdjęcia, świetne tło:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne kolorki. Ja mam niestety przykre wspomnienia z hybrydami. Mocno zniszczyły mi paznokcie :c

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne kolory, róż i mięta są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne kolory, róż i mięta są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta czerwień bardzo ładna :) zapraszam na nowy post :) zachecam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mnie coś semilac lekko uczulał, czekam na nowe hybrydki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czssami powodem uczuleń jest mieszanie lakierów z różnych fim (baza z jednej firmy, kolor z innej itd.) używam wszystkich produktów z semilaca i bardzo dobrze się sprawdzają. Za kazdym razem jak ściągam hybrydy to nie mogę się napatrzeć w jakim dobrym stanie jest moja płytka, kiedys paznokcie strasznie mi się rozdwajały, a teraz spokój :)

      Usuń
  37. podobają mi się kolorki jakie posiadasz

    OdpowiedzUsuń
  38. Mięta i te 2 najjaśniejsze kolory dla mnie naj naj :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna Semilaczkowa rodzinka, taka jak moja ;))

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładne zdjęcia i kolory też:))

    http://kasztanowydomek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie bym wzięła :) a Miętusek jest cudowny uwielbiam takie kolory :) w mojej pracy jedynie bym sobie mogła pozwolić na 032 i 128 z racji mojej pracy aby się w oczy nie rzucały heh ( żeby mi sanepid kary nie wlepił :P ) ale gdybym tylko mogła do bym poszalała :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zdecydowanie moim faworytem jest 026 My Love bo kocham wyraziste kolory, chociaż reszta też jest bardzo ładna i sama nie potrafiłabym się zdecydować na tylko jeden z nich. Moja koleżanka poleciła mi kiedyś lakier z semilaca i teraz są to już moje ulubione lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Biscuit, Pink Marshmallow i Gold Disco to zdecydowanie moje kolory:).

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd, ale lubię czytać posty o nich :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam
    Z jakim różem połączyć kolor 022 z semilaca , proszę o konkretne nr lakierów
    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta jak na moje oko ładnie komponuje się ze złotym lakierem Semilac Gold Disco, na pewno ładnie będzie wyglądać też w połączeniu z Sleeping Beuaty lub jakimś delikatnym różem. Ja zazwyczaj szukam inspiracji na Instagramie, wystarczy wpisać #semilac :)

      Usuń

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga