Zapowiedź współpracy z JM Spa&Wellness

21.2.13

Witajcie! :-)
Dzisiaj chciałam przedstawić Wam internetowy sklep z kosmetykami naturalnymi JM Spa&Wellness, z którym udało mi się nawiązać współpracę.



Strona firmowa 

http://www.jm-spawellness.com/

Sklep online

http://www.pl-uroda.pl/

Informacja o firmie: 
"Prowadzimy Sklep Internetowy Kosmetyków SPA & WELLNESS. Zajmujemy się sprzedażą kosmetyków firmy : Scandia Cosmetics SA - producentem marki  "The Secret Soap Store". W naszej ofercie są również Kosmetyki innych producentów." 

Inny producenci, których kosmetyki możemy kupić w sklepie pl-uroda to:
  • Kosmetyki CELESTIN
  • Mydlarnia LAVEA
  • Scandia Cosmetics SA
Produkty oferowane przez sklep możemy przeglądać przy pomocy wygodnych kategorii.Dla mnie szczgólnie interesujące są linie: arganowa, green farm, naturalna, oraz linia z masłem Shea. Ponadto w sklepie znajdziemy naturalne mydełka, kremy do rąk, twarzy, stóp, kosmetyki pod prysznic i do kąpieli, olejki do masażu, zestawy prezentowe i wiele innych ciekawych produktów.

Aby zakwalifikować się do współpracy należy m.in. zrobić zakupu na kwotę ponad 20zł. Ja zdecydowałam się na:

Krem do stóp z masłem Shea - 16,90zł

Kulę do kąpieli o zapachu kwiatu passiflory - 8,50zł
 
Dzięki tej współpracy przez kolejnych 6 miesięcy wybrane blogerki będą otrzymywać po 3 kosmetyki do testów. Pierwsze produkty do testów mają przyjść wraz ze złożonym przeze mnie pierwszym zamówieniem. Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać na przesyłkę. :-)

A Was zapraszam na profil JM SPA&Wellness na Facebook'u - KLIK

Serdecznie dziękuję firmie JM Spa&Wellness za chęć nawiązania współpracy z moją osobą i moim blogiem!

Zobacz także...

5 komentarzy

ODWIEDZAM

Shein

SheIn -Your Online Fashion T-shirts

Archiwum bloga